just a little story about today





hej! har ni haft en fin dag? <3 för mig var det först skola, hade typ inga lektioner eller övade med bandet hela tiden..! sen vid 12 gick vi till angeredsvallen och kollade när killarna gjorde sina grejer. hahaha,alltså sprang 1000 meter,stöta kula o.s.v .. Sen stack jag och LCT och gjorde what we use to. ♥ alltid lika great and would never make things without her.. sen solade jag, och vet ni? jag somnade igen.. *Skojja* men var faktiskt sjukt nära på. det är så jäkla skönt.. haha

Annars har jag inte så mycket mer att berätta om idag, pluggat så jag tror jag skulle dö. iallafall tänkt göra det.nej men jag är faktiskt klar med båda bilduppgifterna!(THANKS MIMMI!) och har börjat plugga ekonomin massa och matten,men matte kan gå och hänga sig själv för jag fattar ingenting! suuuuuuuuuuck.

kommer kanske uppdatera rätt bra inatt eftersom jag ska dygna och plugga ihjäl mig..hörs sen ♥

Kommentarer
Postat av: bella

vad gjorde ni? <3 hihi. (whant to know!) åååh älskar att sola. vi får sola nån gång tillsammans! hahha. lycka till med pluggningen, fokusera så att du dör (inte bokstavligen) puss och kram tavelram



förresten, ska vi inte spela in bigbrother igen? AHAHAHAHHA gud vill se de när vi gjorde de

2010-05-27 @ 23:37:48
Postat av: jonte

vad gjorde ni ja ja vill veta vem LCT är kram jonte

2010-05-27 @ 23:40:07
Postat av: camilla

blir kanske roligare att plugga sen då du får lite aakkoset? :D

2010-05-28 @ 00:04:55
URL: http://samillla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0