låtar som betyder mycket för mig,av olika anledningar ..!




den här låten lyssnade jaga alltid på när jag var liten, med min mamma och markku som hon var tillsammans med. har fortfarnade svårt att acceptera att dom inte är det längre,och jag skulle göra så jävla mycket för att få tillbaka den tiden, han var som en pappa för mig..o hans barn är fortfarnade som syskon för mig, även om de va flera år sen dom skiljdes nu minns jag de som igår , jag saknar VÅR familj , men dom säger att jag kommer acceptera detta med tiden ..? de skiljdes 2006 och vi flyttade direkt från mariestad till dåvarande helvetet:göteborg.



den här låten spelades på radion när vi åkte ur mariestad, och iväg mot gbg för att kolla på lägenhet och allt. jag kommer ihåg hur jag satt i bilen och grät,alla grät.. och jag såg mitt underbara liv spolas upp framför mina ögon och förstog ingenting..stackars lilla mamma fick ta all skit, o det får hon fortfarande..ett känsligt ämne som kommer upp när jag blir över gränsen-arg!





klippet talar för sig själv.världens underbaraste gjorde 2006 mycket ljusare till slut!


min fina moster dog i flodvågen,och ja..vem drömde inte mardrömmar den här tiden..?låten by the way är helt enkelt vacker.


erik grönwall,reza,nicky + dom andra(förutom tove) michael jackson temat, de kunde inte bli bättre o ja släpper aldrig taget om den här tiden,aldrig!


sist men inte minst världens bästa emd som tillsammans är världens bästa trio. det stavar KÄRLEK

själlklart finns det MASSAMASSA låtar mer som står mig nära hjärtat, musiken är mitt liv,min livskraft mitt allt men kände för att just detta passade bra just nu.. sen kan jag ju alltid plingra in en låt som beskrivigt mycket många gånger för mig...  jag vet inte längre vem du är ..


Kommentarer
Postat av: nessa

finns hjärtat <3

2010-05-13 @ 13:44:01
URL: http://livetenligtnessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0