lite smått om dagen ..

hej sötnosar ....!
Började skolan vid 1 idag,älskar måndagar!  men hade ingen lektion utan övade med bandet istället, ytterst trevligt! Efter skolan stack jag till A.C och gymmande, sprang på rullbandet 1 timme och efter det gjorde jag vanliga övningar med vikter o.s.v.. sen äntligen solade jag,som jag inte har gjort på hur länge som helst känns det som ..? älskar att sola, ett beroende snart i guess ..! sen drog jag hem och kollade på biggest looser! programmet är så jäkla härligt, vill ha bob som tränare här hemma i sverige haha!

nu ska jag faktiskt ur och ha kul! men hörs senare, tror inte någon sitter inne och läser nu ändå eftersom det är så ytterst vackert väder ute! sooo lizzie style  ;)


Kommentarer
Postat av: saraaa

häärliggt. sola är underbart :)

2010-05-24 @ 20:33:50
URL: http://onesaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0