my dayy

hej! Sorry för min otroligt dåliga uppdatering idag, men som sagt sa jag att jag hade en spikad dag vilket jag har haft. Direkt efter skolan drog jag och L till a.c och gjorde lite grejjor..! i typ 2-3 timmar.. sedan efter det gick jag ut på en promenad i det "superfina" vädret.. nej men så hemskt var det inte, typ 16 grader! helt okej ändå.

efter det skulle jag egentligen sätta mig här och göra fördjupninsarbete i SO.  men tror ni jag har gjort det ? kom inte på något bra och det suger helt enkelt.. har även en bild uppgift där man ska skriva om någon känd konstnär/byggnad o.s.v. som egentligen skulle vara klar idag,men senast fredag, eush säger jag bara.  får ta och sätta igång det där,efter 2 and a half men ... haha (!) 

lovar att uppdatera bättre hädanefter,  men nu 2 och en halv men men men i menimen men.. aaaaaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0