O.C <3


världens bästa program, jag & jesper har precis startat dvdn och ska se nåra avsnitt från de första programmen.. måste dock köpa nya boxar för mina är helt utslitna,efter att ha andvänt dom och rest med dom och allt haha! men, den här dvdn hade inte så många repor så går säkert kolla några avsnitt iaf.. ! sen ,


Sen MÅSTE jag fråga, är det bara jag..( o endel av mina kompisar!) som låtsas att vi är "någon av karaktärerna" i tv program?   i O.C är jag tillexempel alltid marissa, och i ugly betty är jag betty, i Desperate housewifes är jag gabriella (eva longoria,) och i mitt liv som popstjärna är jag...bom bom bom LIZZIE! .. hmm,vet inte varför man gör så, och ibland funderar jag på om de är sjukt,eller vanligt så svara..Brukar ni också bästemma vilken av karaktärerna ni ska vara..typ?




Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar o.c! fin blogg föresten

2010-05-05 @ 17:48:38
Postat av: J

JALÄTT :D<3 Jag är fett lätt summer åhhhhh älska , man har ju alla 4 säsongerna (A)<3

2010-05-05 @ 20:19:43
URL: http://johannabrandt.blogg.se/
Postat av: rebecca

OC är hur bra som helst =) Har sett 3an & 4an på TV. Fast i boxarna har jag kört fast på tvåan :(

2010-05-06 @ 19:42:29
URL: http://rebeccasliife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0