pictures at me ;)

2 bilder på mig från idag... vilken gillar ni bäst ?!



för att vara ärlig över mitt utséende så finns det ingenting med det som är fint,och de vet jag men ändå försöker jag att ta åt mig av vad andra säger. men jag ser direkt fel i allt, t.ex om jag ska kolla på en bild på mig så ser jag direkt mina lite för ljusa ögon min tjocka kropp, mitt lite för tunna hår och för långa lugg och jaja ni vet hur de funkar! fast har försökt bli bättre och säga " tack" istället för att säga;nej,men tack när någon säger något bra och bara de där gör en stor skillnad faktiskt  .. ;)


Kommentarer
Postat av: J

tack desamma lizzie<3

2010-05-13 @ 14:49:18
URL: http://johannabrandt.blogg.se/
Postat av: bella

jag älskar båda bilderna, sjukt vacker

2010-05-13 @ 18:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0