right now haha..!



sitter i mitt kök och blir full på min coca coola! Mitt huvud dunkar som om det vore en bomb i det och allt jag egentligen vill är att sova, men ändå så inte,eller jo det vill jag..men först måste jag bada tror jag för känner mig äcklad annars.. haha sånt är livet!

jag är jävligt arg på att älskade E.M.D, var i Lidköping förra veckan,och har inte träffat grabbarna sen 6 september, så snacka om att jag har ångest nu ?! ingen smäll jag egentligen låter mig själv ta,så därför är jag sur o grinig. fattar inte hur jag alltid kan missa dom nu för tiden ..  *buuuuuuuh* .. men såg dom iallafall på tvn, & som alla vet så säger jag rätt taskiga saker ibland när jag saknar någon eller helt enkelt är irreterad, som jag var så vi skrek lite saker till grabbarna..sammtidigt som vi grät, små katter. men de är så känsligt när man kommer till dom, världens bästa killar som alltid finns där för än, men ändå är så långt borta! jajaaa..

by the waaaaay nu funkar min digital kamera igen,så nu ska vi ta pictures!! PUSS

Kommentarer
Postat av: saraaa

sötnosooaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar !

när ses vi egentligen ? < 3

2010-05-16 @ 14:38:17
URL: http://onesaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0