SKA KÖPA EN BÄRBAR DATOR (!)

min bärbara dator med alla fina gamla bilder,minnen,sorger lycka och allt kommer nog aldrig att starta igen..den ligger så fint på mitt bord,men det är nog dags att börja acceptera. den är gone ;'( den var älskad det året jag hade den iallafall! 

nu till saken, frågade mamma idag om jag kunde få en bärbar dator,eftersom att jag reser väldigt ofta,och det är ganska så logiskt (eller ekologiskt) att jag inte kan ta med min feta seg-dator överallt, och plus att denna är helt värdelös.. min bror till och med frågade idag " varför äns sitta vid en data som e som den där? " och ja,då kom jag fram till att jag fan ska ha en ny..!  & min mamma tyckte för första gången i hennes liv att det var ett bra val av mig ;) *skojja* men iallafall.. har någon något tips på någon bra bärbar dator o.s.v? Den måste ha en inbyggt webbkamera iallafall.. =)






funderat lite på bellas dator, den är ju grymt bra och hon fick ju den i julas,så den måste ju finnas i dom flesta affärer fortfarande. Eller om DU vet någon bra/har någon så tipssa mig!! tack

Kommentarer
Postat av: bella

rest in peace to your old computer.. ska vi ha begravning? fast det skulle vara rätt sorligt..



jag tycker faktiskt att du ska köpa en sån data som jag har för den är riktigt bra om man tänker efter =)



(hahahha ekologiskt)

2010-05-17 @ 23:21:34
Postat av: nessa

ingen minilaptop iaf, dom suger .. tycker jag iaf (a)

2010-05-17 @ 23:26:02
URL: http://livetenligtnessa.blogg.se/
Postat av: belvis

blir galen när man kollar in här och ser SKA KÖPA EN BÄRBAR DATOR (!)" hahha..blogga nu! =)

2010-05-18 @ 11:59:54
Postat av: Anonym

gjorde min dag att det var samma inlägg,hahahhah skoja

2010-05-18 @ 14:30:23
Postat av: nessa

sv; jovisst är de en fin färg. men att typ bara ha svart, är lite tråkigt. man borde ju bli på bättre humör med färgglada och blommiga kläder :( hahahaha pusss <3

2010-05-18 @ 14:41:08
URL: http://livetenligtnessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0