TILL ISABELLA !

jag är säker på att du och jag kommer vara vänner livet ut, även säker på att vi kommer vara bästa vänner. jag vet att jag kan vara jävligt envis och jag vet att vi är bra på att göra varandra sura & irreterande men jag vet också att när vi gör det så älskar jag dig fortfarande lika mycket,och ibland  är det jävligt skrattretande våra "bråk" som man inte kan kalla det,eftersom det bara är små tjaffs. vi kan säga våra åsikter, och jag kommer med mitt "hejdå" sen några timmar senare pratar vi som om ingenting hade hänt, men det är så det är & jag hatar när folk inte förstår mig men innerst inne förstår du nog mig nästan alltid & det gör verkligen ingen annan.. du bara försöker se det på ett annat sätt och då kan jag reagera , men det kan ju du också så vi är rätt bra på sånt där...jag ville bara säga att jag älskar dig bästa vän. 2002 var början på en evighet. lova att alltid stanna , i alla med och motgångar, för utan dig är det inte värt att leva bästis. och jag menar det av hela mitt hjärta

<3

Kommentarer
Postat av: belvis

Älskade bästis. Det kommer alltid vara du och jag, livet ut! det har vi alltid sagt och så kommer det alltid vara också. hahahhaha jag kan faktiskt hålla med dig att det är rätt skrattretande, men det blir ju så ibland, och det löser sig ju alltid vilket är bra ;) Jag älskar dig och stannar alltid kvar hos mig. Lämna mig aldrig? 'Jag kommer alltid att älska dig, i nöd och lust. <3 (hahhaha)

2010-05-27 @ 17:45:15
Postat av: jonte

är inte ni famousgirlz kram jonte

2010-05-27 @ 17:46:22
Postat av: Anonym

gråter ju inte så det är det bästa...<3

2010-12-29 @ 20:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0