tipsa mig!

" medelanden på facebook/bdb: HALLÅ BLOGGA!! osv osv..har ju faktiskt inte varit hemma idag,haha men känns kul att just du,du,du och du läser min blogg. (4 personer alltså.*skojja!* ) ärligt talat,så ger det en mycket mera bloggvilja,eller vad man ska säga. man blir pepp och det kliar i fingrarna, man vill skriva även fast man inte har något speciellt att säga, fast egentligen finns det ju mycket..! just nu är jag väldigt trött men ska ta ett bad, och sen sova.

håller föresten på att ladda ner lite låtar, som jag ska bränna karaoke/&orginal så jag kan börja sjunga lite igen..blivigt seg på det,efter att jag slutade hos sång coachen, but but känner att de är ändring eftersom att musiken är livet,och ja älskar att sjunga..vill bli bra på det,och då är det ÖVNING ÖVNING som gäller.

så please cuties tippsa om låtar ja kan fixa ner och sjunga här hemma ;)

niiiiiighty nighty babes

Kommentarer
Postat av: saraaa

ge mig din sångrööst säger jag bara!

jag tycker du ska spela in n'är du sjunger, och ladda upp här i bloggen :)



puss på dejj! <3

2010-05-17 @ 01:01:38
URL: http://onesaara.blogg.se/
Postat av: saraaa

fult å ljuga vet du väl. dudududuududuuuu<3

2010-05-17 @ 01:25:16
URL: http://onesaara.blogg.se/
Postat av: evelina

you´ll think of me passar din röst tror jag!

2010-05-17 @ 01:51:49
Postat av: Anonym

snygging =) du kan ladda ner skandallåten, sen engångsgrill... hahhahah.



nej men typ, massa taylor swift låtar som passar sjukt bra till din röst :)

2010-05-17 @ 17:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0