Tyra banks show - otrohet



otrohet är enligt mig något som jag ändå på något sätt har börjat förstå lite, eller jag förstår inte hur man kan göra så men vissa anledningar låter så bra i äns öron,om ni fattar vad jag menar?  annars är det ju något som bara är så jävla sjukt, äckligt, dumt och helt idiotiskt & jag förstår faktiskt att dom flesta inte erkänner det, för all den skam dom måste känna, och om dom då berättar,så måste dom lida ännu mer, och det blir bara värre ..? på så sätt håller jag me att de är bättre att inte säga, utan istället att göra slut bara,eftersom man har gjort något mot sig själv och sin tjej/kille som inte går att förlåta, men om man verkligen älskar den personen riktigt mycket så är man inte otrogen från första början,och om de råkat bli så , så får man helt enkelt leva med de på sidan av men absolut INTE göra om det.. alla förtjänar att ge sig själv 1 andra chans, misstag kan ske. men händer det fler än 1 gång så är det inget misstag.

stackars Tyra berättar också att hon hade en kille som hon alltid trodde va den rätta, hon förlät han alltid trotts att han gjorde om det om och om igen, sen slutade dom prata o hon vägrade prata med han, tillslut en vacker dag "började hon må bra" igen och såg att det faktiskt finns finare saker i livet än just honom..

detta var lite jag nappade upp från programmet;
55 % av alla människor är otrogna minst 1 gång i varje förhållande. & var femte svensk man har varit otrogen i sitt förhållande. det är ändå mer än hälften av alla människor i världen som varigt otrogna & om man säger tillexempel i en klass på 40 elever, så har åtta pappor i klassen varit otrogen.( bara ett exempel,betyder ju inte att det är så just i min klass men..) och sen berättade hon att tjejer är mer otrogna än vad killar är också. 

Det är bara 20% av otrogna människor som någonsin erkänner det, dom andra håller det hemligt och fortsätter neka,trotts att flick/pojkvännen kommer på dom. mer än 70% av tjejerna/killarna förlåter tjejerna/Killarna gång på gång ända till det helt enkelt inte går längre,och deras självförtroende försämras, det känner snart att det inte är värda detta,men ändå så tror dom att kärleken är högre än att förstöras pågrund av det. man tror att man är "stark" om man fortsätter hålla ihop sig med sin pojk/flickvän men sanningen är att man bara visar svaghet.  

nog om otrohet nu, live your life and follow your dreams. remember that your stronger than to stay, if it's happen to you.. it may hurts for a while but in time, you will regret that it's the best choise you ever done!


Kommentarer
Postat av: nessa

min pappa är en av dom (a) hhohooh

men åh, cpcpcpcpcpcp människor finns de.



vill du ta första doppet med mig imorogn? hahaahaha (a)

2010-05-18 @ 16:38:48
URL: http://livetenligtnessa.blogg.se/
Postat av: saraaa

so true !

jag älskar det du skriver. alltså ja .

du är underbar felicia! so true <3

2010-05-18 @ 16:45:40
URL: http://onesaara.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är underbar' det är verkligen sant! <3 älskar dig<3

2010-05-18 @ 16:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0