valborg med bästa!( Fredasss)

tjaoppp.. nu har jag vaknat till liv. haha. nej men,  valborg var så jäkla underbart i fredas, :D :D :D
vi åkte in mot nödinge så vi var där runt 5 och gick omkring en stund innan vi träffade erik, som precis genrepade osv, o hans bandmedlemmar och de. sjukt nice! sen var de insläpp vid 7 till discot han sklule spela på så sprang fram till scenen direkt och började den långa resan haha .. det var verkligen BÄST! på riktigt så var det den galnaste spelningen jag någonsin varigt på tror jag! vi skrek med i alla nya låtar så gott de gick och erik var helt crazyy på scenen och allting.. haha , "går inte beskrivas-måste upplevas!" som man brukar säga, och det är fanimig sant ..! han körde massa från den nya plattan,bl.a min favorit ;somewhere between a rock and a hard place( som jag skrev lite av texten från..i inlägget nedan!) och stay, crash and burn osv.. även Run to the hills och dom dära, and ofc HIGHER då vi hade allsång haha..  










efter att uppträdanden var slut börja vi snacka me nåra från bandet osv och följde dom ut när dom sklule spexa lite med bilen haha.. bort-tappade väskor & söndriga(eller hela who knows..?) sladdar hit och dit.. men allt ordnade sig så bra så, sen drog vi in o märkte att de var signering som vi drog på,  hade saknat erik så jäkla mkt så de blev tårar hit och dit och lycka i högsta grad. älskar, finns inga ord för hur bra de är.  efter att vakterna sa till oss vid signernigen så drog vi ut me nåra bandmedlemmar igen o väntade på erik där,istället oh hade det trevligt haha.  Sen kom erik och de va amaaazing verkligen..


hela bandet e så snälla o det var jäkligt nice att åka buss hem", runt 3 på natten <3
tack så gryyymt jävla mycket för valborg Bella! Erik,och resten av bandet . tror vi hade bäst valborg av alla ..! haha.. PEACE AND LÖÖVE !

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahha tönt bilden på mig, den bjuder jag på ;) hiih. så jävla fucking amazing den här helgen har vart! :D älskar det och dig, puss

2010-05-02 @ 17:23:52
Postat av: Ingrid

han är ju såååå snygg å duktig :)

2010-05-02 @ 18:41:30
URL: http://lillsiz.blogg.se/
Postat av: eemmaaj

haha sötisar :D <3

2010-05-02 @ 21:06:52
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0