varför blogga ?

Jag och Robin diskuterade förut bloggar, (Han vet inte att jag gör det!) men det var kul att höra hans version av det hela. han tycker att bloggare är ointressanta som berättar sitt liv på internet,när dom istället kan sitta och skriva ner i sin söta rosa dagbok istället vad dom har gjort och vad andra har på sig bryr sig ingen annan om. Och han tycker det är sjuuukt att man kan tjäna pengar på en blogg. det är samma sak som att tjäna pengar på att berätta sitt liv, liksom. på ett sätt tycker jag det där är sant, men samtidigt så älskar jag att blogga ..!


från början när jag startade min första blogg, gjorde jag det för att jag hade så sjukt många tankar inom mig och så mycket jag ville berätta, som jag kände att ingen annan äns bryr sig om..men bara skriva ner och få ut alla tankar o.s.v.. SEN märkte jag att det var flera stycken som tog sig tid och klickade in på min blogg varje dag, komenterade eller skrev/sa till mig att jag var sjukt duktig på att skriva, och att folk faktiskt tyckte det var intressant att läsa!

Dom flesta av mina vänner som jag umgås med däremot, dom bryr sig fortfarande inte så jätte mycket om saker som jag bryr mig mest om , och dom förstår inte mig vilket jag tycker är ytterst tråkigt men något man får leva med.. för dom är ändå bra vänner,liksom .. och har lärt känna många nya vänner som faktiskt är sjuukt intresserad och endel vill veta mycket mer än vad jag säger..synd..! men jag har min gräns i bloggen och ibland går jag nästan för djupt, men försöker hålla mig stadigt haha .

så nu bloggar jag för att först och främst skriva av mig, för att det är kul att få respons och att folk tycker att man gör något bra,för att folk faktiskt bryr sig & för att underhålla, för att jag tycker att det är kul, för att dela med mig a mitt underbara liv i både uppåt och nedgångar .. och endel bitches har ju inget eget liv,så det passar ju bra att dom kan leva i mitt för sekunden istället, ;) 

Kommentarer
Postat av: sara

oh vilken härlig bild =)

2010-05-25 @ 13:05:48
URL: http://justyours.blogg.se/
Postat av: Saaaaraa

ååh. kan iaf säga att jag älskar din blogg. följer den och älskar att läsa den !



och för det andra, en riktigt härlig bild! <3

2010-05-25 @ 18:32:57
URL: http://onesaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0