alltså jag dör.. laserturken is back



tyckte inte själva videon, va lika rolig förr men ja,själva bilden fick mig och skratta.. har ni missat videon,så sök "laserturken" på tuben.. det är liksom han som ska "ta" lasermannen...HAHA




jaja.idag hade vi någon liten konsär i skolan. vår grupp körde unstoppable aukustiskt och mysigt typppp.hehehe,alltså japp. sen drog jag till stan med jessica. mötte på brolle, ugglan och lite andra människor. fint måste jag säga! frös även ihjäl och sitter fortfarande och skakar. jag hatar vinter. ge mig sommar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååååh ja vill höra när ni sjöng den! :D

2010-11-26 @ 16:53:17
Postat av: Anonym

sv: OCH JAG ÄLSKAR DIIG MED HJÄRTAT !!!

2010-11-26 @ 18:30:04
URL: http://lislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0