in your eyes !

YEAYY!! idag var de äntligen premiär på "in your eyes " på radion. har tidigare suttigt o dragit mig till de här klippet på youtube..o bara väntat ;)  har nog länkat den förr,men ändå
HEHEHEHHE!! de är ju bara så grymt, & jag kan säga att jag längtar sjuuuuuukt mycket till att höra den live !! kolla bara, bästaste!  dock saknar jag erik o malte på scenen men .. : (
he rocks the world with he´s music. don't say that you don't like it,beacuse i don't wanna hear lies. hih

iallafall! idag var de typ skola & sen med jessica . fick lite damp när premiären va på rix fm &  när dom ringde han, haha knas. blev ju inte lite glad :) ja o jessi satt typ o snacka om allt möjligt som te.x att de e snart ett år sen vi tärffa reza senast .. de är ju så jävla sjukt ?!?!!! hade de trevlit like always med jessipessi & e de ngt ja kan klaga på så e de den jävla kylan ute (om inte skolan,pengar,staden jag bor i, mitt stökiga rum, ingen systemkamera, och t usen andra saker haha) . summer where are you ? !



Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: hjärtat, du är underbar. jag ringer dig typ i helgen, elr idag..

Jag älskar dig med. Tack för att du finns.. <3

2010-11-12 @ 15:15:48
URL: http://lislife.blogg.se/
Postat av: hanna

Skojar du lr? Huuur kan man sakna matte och erik i detta klippet från Polen när han sjunger den underbara låten? Danny är såå jäääävla AWESOME - solo!

2010-11-12 @ 23:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0