read it or not. without you i'm not me, without you i'm nothing

han lärde mig att se saker på ett visst sätt, mina ord men utan han skulle dom vara helt oskrivna.


visst är det lätt att sluta se när hinder kommer, men möjligheterna finns så nära intill. istället för att ge upp, låta sig själv må dåligt och trycka ner sig själv,så ska man kämpa, ta sig egenom hinderna och bara fortsätta framåt för ingenting blir bättre av att bara ge upp, det kommer att komma dåliga dagar, då du mår skit och allt känns värdelöst, men tänk på allt positivt,saker som får dig lé, även om ljuset är svagt så lyser det ändå alltid,så blunda inte för det, ha ögonen öppna för alla möjligheter och våga chansa, man lever bara en gång så missa ine chanserna du har, låt dig själv vara glad, undvik sånt som sårar och försök se det positiva i allt, visst är det svårt men det går alltid faktiskt. låt ingen trycka ner dig,för du är du & det är de som är speciellt och unikt med just dig. du har fått ditt liv, för att du ska få leva det så ge fan inte upp,

jag själv har slutat fundera på hur det kunde varigt och hur de faktiskt kunde sett ut. slutat ställa frågor där jag vet att det aldrig kommer finnas svar på, och slutat att tänkt på vad jag kunde gjort annorlunda. jag har kämpat, gått framåt, snubblat,fallit, tagit mig upp fortsatt och hela tiden varit mig själv även fast jag vissa dagar inte känt igen mig själv,de ingår i livet . livet är inte något som man bara ska gå egenom simpelt utan man ska lära sig , bli starkare och fortsätta på sin väg och hur hopplöst allt verkar så ska man undvika det och kämpa på. funderade t.ex på gymnasiet, på hur bra alla kommer va på sång osv. när jag själv inte kan något alls. men då sa en människa till mig: DU är DU och du ska inte gemföra dig med någon annan. DU är speciell och unik, och jag tror på DIG. spelar ingen roll hur bra dom andra är för det handlar om DIG och ingen annan. tänk om jag hade gemfört mig med människor i min omgivning hela tiden, då hade jag gett upp för länge sen. men jag lyckades och det vet jag att du också kommer att göra. du är så mycket mer än vad du tror och du borde se dig genom mina ögon.då hade du förstått vad jag snackar om. " det fick mig att tänka om. jag vet att folk kommer vara grymma men det har inte med mig och göra, jag är jag och så viljestark som jag är och med den kraft jag får från personer i min omgivning så klarar jag allt. allting går,om man bara vill på riktigt. om man kämpar, och det är lite de det handlar om här i livet, att ta sig uppåt och klara sig. fortsätta framåt!

hur dåligt du än mår, så måste det alltid finnas någon eller något som måste få dig framåt. något som glädjer dig iallafall för stunden? Ta då vara på den stunden,om och om igen. tänk egenom den hur långt borta den än är. med tanken kan den vara i samma ögonblick du lever just nu.

som alla vet,så har jag funnigt en sådan person. han kan inte gemföras med någon annan & jag tror faktiskt inte att  någon av er förstår hur mycket han betyder för mig. visst, olika artister betyder mycket för olika människor osv, och jag vet inte hur jag ska kunna förklara men jag kan säga att det tar inte bara 1 år att få en så stark känsla för en person, och jag vet verkligen inte äns själv egentligen hur mycket han betyder för mig.

det började för flera år sen,och jag har dragit storyn så många gånger, men 2006 var det sämsta året i hela mitt liv. flytten från mariestad, alla drömmar som krossades och jag slutade till och med sjunga. hur stort låter de? men. för att vara jag, ja ingen kände igen mig INTE ÄNS MIN EGNA MAMMA.  såg absolut ingen mening med livet, och visst jag var liten,gick i femte klass men jag har aldrig annars tvivlat på musik, och har alltid varit en målmedveten tjej. sådant som jag sa när jag var liten, de flesta av dom grejerna håller jag med om fortfarande idag, har samma drömmar fast mer utvecklade, men just 2006 då var allting som bortblåst tack vare allting som hände.

men då, kom han in där i idolrummet & jag kommer aldrig glömma vilket leénde han satt på mina läppar då. följde han vecka efter vecka men trodde aldrig att jag skulle få träffa han i verkligheten,men 25februari 07,fick jag det. tillsammans med min mamma på bingolotto. min mamma räddade mitt liv med det! eller. som min mamma säger: han räddade mitt liv. den mest vilsna ungen fick uppleva de klaraste ljuset, dom meningsfullaste orden, höra de finaste ljudet i sina öron,hans röst. hon fick höra att hon var bra. att han trodde på henne.  tänker inte gå in på detaljer,men det där förändrade allt. jag blev glad,hela tiden. av bara tanken av han! (och jag var inte kär,verkligen inte så sluta om ni tänker de)

läste hans blogginlägg. "jag TROR på dig,DU KAN." allting tog jag åt mig av. varje ord, han sa ju att jag skulle det.han var inte bara min idol,inte bara min förebild och inte bara någon som ljusade upp den mörkaste natten, utan han skapade min livsglädje. jag började sjunga igen, och jag fann den bästa personen som jag någonsin vetat om. jag säger inte att han inte har några brister,för som vilken annan människa som helst så kan även han. däremot så vet jag ingen annan människa som vill alla så väl som han gör.  bara folk gav han chansen så skulle han kunna få så otroligt många att må bra, så många människor att lé & förändra liv,som han gjort med mitt.

folk kan ju kalla det överdrift, och allt möjligt men en sak är säker .
mina vänner, alla som mött mig & dom flesta som vet vem jag är vet att danny har förändrat mitt liv . även danny själv vet det , men jag har så mycket mer att tacka han för än va jag får fram . han har lärt mig se de positiva i allt , och när allt känns tungt så har han gett mig ett annat val: Man kan välja i att stanna kvar,eller fortsätta framåt. alltid när något går dåligt,vad de än är, så ser ja de framför mig. de han lärt mig och ja tvekar inte på hur jag ska gå.  han gör livet så mycket enklare & utan han hade jag inte haft den här livsglädjen idag . de säger min mamma också , även om hon har börjat bli lite immun pga att jag träffar han så mycket men innest inne vet hon att jag behöver det. o de är jag tacksam för . jag är tacksam att jag har danny. så tacksam! de finns inte ord att förklara med, för att kunna tacka han tillräckligt. ja försöker alltid , men det är heeeeeeelt omöjligt att tacka han för vad han gjort för mig,vad han är & för vilken underbart bra förebild jag har !!! och för alla fina vänner jag fått genom honom,tillexempel Erica? finns inte ord för hur ja ska kunna tacka han ALLS! gash, i'll keep trying, forever to do it. but it's hard,when the words never is enough. =/

you have change'd the life for me
Make´d it easier,and better than i dreamd of
when i feel so down and lost,and everything goes wrong
you are always there like a light who makes me strong


jag säger det inte så ofta,men den kärleken du ger,muusiken du gör,& den människan du är
fyfan vad jag älskar den. dig. ingen får mig glad som du. jag är aldrig mig själv lika mycket som när jag är med dig OCH utan dig så skulle jag ALDRIG vara mig. utan dig så finns inte felicia. det är sant.

jadu,ett leénde som förstör bilden i know. men som är lika sant och äkta som att vi båda existerar!

alla minnen och dagar genom sverige med dig, jag ångrar inte en sekund.Allting har varit så himla värt det. Ingen vet vad jag har gått egenom och går egenom men med han vid min sida så spelar det ignen roll. jag lever inte utan dig, vill man ha riktiga mig här,så får man stå ut med att jag träffar dig för du är bäst,helt enkelt så jävla bäst, världens bästa förebild. världens bästa danny. (L)

måste bara säga också att  jag är så glad,verkligen för alla som fått träffa han, som fått se hans underbara sidor & allting.alla förtjänar verkligen någon som han! men självklart, är de logiskt att man ska behandla honom lika bra tillbaka då?  jag är trött på fördommar, från människor. varför kan inte alla vara glada åt varandra istället ?!  ingen tjänar på att behandla någon annan dåligt,tänk på det. & tänk på danny. hur mycket han gör, då kan vi väll försöka göra de så bra som möjligt tillbaka ?!
ett litet tips bara...!

& TACK till er som bryr er om va han gör för mig.
de betyder också sjukt mycket.de vet ni.
de är jobbigt att inte kunna förklara med ord.
but i'll try. LOVE / FELICIA SAUCEDO

Kommentarer
Postat av: Mia

Mållös!

Jag känner precis likadant fast för Erik.

Han har också hjälpt mig ur mitt mörker, hjälpt mig gå vidare i livet. Han gav mig Li <3 Min älskade fina Li! Och så många andra också!

Det går inte alls att förklara kärleken, den bara finns där!

Oj herregud, jag ryser, snorar och tårar rinner på samma gång!

Felicia Såå jävla fiiint skrivet, jag VERKLIGEN menar det <3

2010-11-12 @ 02:24:48
Postat av: Annelie

Jättefint skrivet Felicia, I really mean it! (: <3 jag vet hur mycket han betyder för dig, och jag förstår dej! utan honom hade inte vi känt varandra.. utan honom hade ingen av oss mått bra..! tackTACKtack Danny för allt!! (L) du är så otroligt mycket mer än en idol I know att han inte ser det.. men ville bara skriva!

Sv: haha, nää, jag tänker inte ta med mej Danny utan dej till en öde ö, men jag fick bara välja en person... xD

2010-11-12 @ 09:47:49
URL: http://schitzophreenia.blogg.se/
Postat av: cassandra

Gud vad fint skrivet! <3



Och gud vilken fin header du har!

2010-11-12 @ 10:32:03
URL: http://elfmaaaan.blogg.se/
Postat av: Emelie Saucedo Bieber

Fint du skriver <3

2010-11-12 @ 14:18:18
URL: http://emeliesaucedo.blogg.se/
Postat av: jonna.

Fint skrivit Felicia... Just nu så mår jag faktiskt riktigt skit men du har fått mig till och må bättre efter det du skrev.. Jag håller nämligen på med saker som jag egentligen inte skall göra.. Tack :)

2010-11-12 @ 14:28:04
Postat av: saraaa

fint skrivet verkligen! glad att se,läsa, veta din lycka. så fina . både du och han! <3

2010-11-12 @ 14:31:29
URL: http://onesaara.blogg.se/
Postat av: jonte

jag är glad att veta om din lycka tro mig oj där kom henrik också på besök kram jonte

2010-11-12 @ 15:52:47
Postat av: Anonym

så jävla fint skrivet, helt sjukt hur bra han är :(



svar; tack finis <3 ja, finns ingen lycka som den, helt sjukt hur bra han är..

2010-11-12 @ 16:45:10
Postat av: Eriiiiicaaaaaaaaaaaaa

heerre min skapre,

ni är så fina!<3

OCH FIINT SKRIVET HJÄÄRTIS, Man ser verkligen att du och han, danny och felicia, ni två är som skapta för varandra!!! Så braa bägge två, och .. va ska man säga! glad att du har han, OTROLIGT glad att han finns i ditt liv när han betyder så mycket som han gör <3



ILOVEYOU <3

2010-11-12 @ 16:46:44
Postat av: Bloggarmaja

RIKTIGT bra skrivigt!

2010-11-13 @ 00:05:55
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Postat av: Josefin Borgman

Åh, vad synd att du inte använder headern jag gjorde åt dig ):



Men texten i inlägget här var fint skrivit!

2010-11-13 @ 00:14:42
URL: http://itsthemusic.blogg.se/
Postat av: lixxie

felicia, FAN VAD FINT SKRIVET!! man fattar verkligen att du behöver hnm, han behöver dig, ni behöver varran. ni är saucedosar, de sötaste saucedosarna på denna jord!!! är så glad för din skull att han finns för dig. <3



Love you,<3.

2010-11-14 @ 00:51:35
URL: http://lislife.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hur många gånger har du träffat honom? :)

2010-11-14 @ 16:09:42
Postat av: Melinda

Fan va bra du skriver, du är verkligen begåvad måste jag säga :)<3



Härlig bild på dig & Danny! :D

2010-11-16 @ 22:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0