today 17 nov

hej..!

sitter hemma hos nessa nu! Hon har precis färgat mitt hår och vi får hoppas att det inte blir oranget/gult vilket det förmodligen kommer att bli. illa. förut kom erica till Angered i några timmar och vi gick omkring och käkade glass,drack coca cola och skrattade omkring som vanligt. gick äveen till det fina utegymmet!*tar dom betalt för att man får träna här?* hahahaha alltså.
senare drog hon hem & so did i. vid omkring 00.00 (har ändrat tiden på inlägget,så det ska bli rätt dag. klockan är egentligen 02:45) så bestämde sig jag och nessa väldigt spontant för att jag skulle hem till henne och färga mitt hår och så so now i'm here. kollade precis bussar och den frösta går omkring halv 5? så jag ska sova över här, ytterst mysigt!

nessa har förästen masviss med gamla bilder på oss, dock är detta en av dom nyaste (från i somras.)
gulligt va? hm,inte direkt. men she's beautiful!

vi hörs imorgon!!
KÄÄÄÄRLEK / LIZZIESAUCEDO

Kommentarer
Postat av: N

Hejsan! jag ska byta bloggnamn till

www.nattayouknow.blogg.se

Kan du länka den och följa & kommentera, pusssålänge.. <3

2010-11-18 @ 13:29:16
Postat av: jonte

söta ni är jag tror jag har sett agnes en gång kram jonte

2010-11-20 @ 15:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0