"våga fråga! "

hej där..! som ni ser har jag frächat upp designen lite. nu ser den ju inte lika somrig ut längre *buhu* sad but true.. och äntligen är ännu en skol-vecka slut .. Känns ytterst skönt faktiskt! inte haft så jättemycket lektioner ändå ,men kan ju berätta att jag gjorde ett spontant (för mig.!) matteprov i tisdags & klarade det.  härligt & olikt mig. men egentligen,så kan jag om jag bara vill. det är där allting sitter. de flesta saker är möjliga, om man bara har  tillräckligt tålamod, och viljan liksom.

föresten! jag ska ta tag i bloggningen som jag lovat. har sett att lite nytt folk har hittat hit också,så jag tänkte köra med en liten slags frågestund,de låter väll bra ..? både nya som gamla läsare & andra som hittat hit har nu chansen att fråga exakt vad ni vill, ingen fråga är för dum..kommer att svara så fort som möjligt,.så sätt igång.! 


vill föresten tacka er för dom fina kommentarerna i inlägget under. it means a lot,thank you guys ♥
with love/

Kommentarer
Postat av: alexandra

vilken fin liten blogg du har! :D

2010-11-15 @ 12:30:59
URL: http://kokossaaft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0