fullt upp med skolan

hej! ska skärpa till mig med bloggningen, jag har varit för lat helt enkelt ..  hur som helst, helgen spenderades med erica & rojin , övernattning hos dem båda & andar är inte att leka med..! idol on the tv, massa massa talk, och fixerier. trevligt ute på öarna, & jag ska kidnappa ericas hundar,helt seriöst! hmm,sen har det varigt skolan som gällt, & ibland undrar jag var min humor är på väg .. lärare som säger fel, lite lite för fel är ju bara såååå kult!

kan ju även säga att jag har tröttnat på något säkerligen alla får stå ut med mer eller mindre. avundsjuka . jag äcklas av bara ordet.. är det verkligen så kul att sprida rykten, snacka om andra & hitta på saker för att låta som att man själv har det bättre? är de inte då lite mer sök-hjälp varning där.. ? nu syftar jag inte på någon speciell,så ni behöver inte oroa er bara det att de har blivigt en aning för mycket snack på senaste känner jag.  lev era egna liv, och njut av era ögonblick istället för att försöka försämra andras i era egna ögon.. ett litet tips bara så där!

nu väntar pluggning och 2 and a half men!  har känt att jag har börjat tröttna på bloggen rejält. den behövs friskas upp, den behöver komentarer & massa nytt o trevligt! tänker iallafall inte lägga ner den nu. jag lovade denna gången faktiskt.  sov gott nu allesammans!

KÄRLEK / Saucedo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mehhh ja kan juh fortfarnde inte se din header ju :(

2010-10-14 @ 11:07:50
Postat av: camilla

hej felicia! <3 skulle vara extremt kul om du ville klicka dig in här: http://www.ellos.se/?startpage=4109&intcmp=ES_1040_outdoor_landing_spot_kling_avsnitt3_txt

skrolla neråt och klicka på "alla bidrag" sen då du hittar en outfit med jeansskjorta,jeans och ett brunt bälte så klickar du på "rösta! :))

2010-10-14 @ 12:41:59
URL: http://samillla.blogg.se/
Postat av: cassandra

Fin header och jääättefin bild! <3

2010-10-15 @ 09:22:25
URL: http://elfmaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0