stort grattis till Lingli!

har ingen aning om du läser min blogg längre,men whatever. jag skriver för att jag vil lliksom . ( :

har inte träffats sen i somras, och innan det umgicks vi dag in och ut ungerfär, för några år sen hängde vi på liseberg varje dag,och sedan började vi ta sånglektioner(MISSSSSSSSSSSS IT) tillsammans, skrattade åt allt och ingenting och blev helt enkelt  .. lizzlie & lizzie . vi kunde sitta vid hamnen och dö av tanken att bella skulle åka förbi på en ö, och hänga upp tvätt och vinka åt oss, och allt sånt där som ingen annan skulle förstå ett skit av ?!  rix fm och nrj festivalerna med dig & alla mysiga dagar vid havet,övernattningar hos dig, allt ...vi har miljontals minnen och jag saknar dig så det gör ont .. jag saknar oss.

vi lovade att aldrig släppa taget om varandra, och att vi skulle träffas så mycket som möjligt när skolan hade börjat. men det har inte blivigt så..olika skolor, changed it all , huh. .och det är egentligen ingen av oss fel, men jag tycker vi ska ta tag i allting innan det verkligen blir för sent..  nuuuuu!!!!

tack för att du alltid är så bra. tänk bara alla gånger vi skrattat så tårarna har runnit, vad glad du har fått mig att bli och hur du alltid prata ut med dig om allting, vad de än gäller så var du alltid där. ja saknar det.

jag hoppas du har en helt underbar födelsedag, du om någon förtjänar det hjärtat. I LOVE YOU! and miss you so so so so so much. <3



Kommentarer
Postat av: Annelie

sv: haha, jaa, sjukligt synd.. x( men hade det vart till typ emd eller grönis så hade jag åkt... fast då kanske jag hade haft mer koll på att jag hade tävlat xD <3

2010-10-12 @ 17:10:07
URL: http://schitzophreenia.blogg.se/
Postat av: Jonte

jag önska jag var lizzlie för jag vill prata med dig och ta bilder med dig hoppas hon har en bra födelsedag kram jonte

2010-10-12 @ 18:54:44
Postat av: Sandra

tack så mkt :D

2010-10-12 @ 23:06:01
URL: http://sandrasegnabilder.blogg.se/
Postat av: Lizzlie!

Herregud tack så himla mycket! Alltså Felicia, du förstår inte hur tårögd jag blir när jag läser det här! Så hör man låten och man ba åhhhhhhhhhh, nej nu får jag tårar! Jävlar alltså, vi måste fan träffas någon dag, och vi måste ta tag i det!! Dagar då jag sitter där i skolan och ser något som får mig att komma på alla gamla minnen med dig och alla andra, jag saknar verkligen OSS. Det här måste vara ett super rekord på hur länge vi inte har träffats! & ja jag saknar också sånglektionerna som F-A-N! Men nu ändå känns det rätt att jag slutade, hur som helst så älskar jag dig. Vi får, eller rättare sagt måste höras! Puss och kram på dig Felicia. <3 du är saknad.

2010-10-15 @ 22:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0