stockholm,fredag 3 september

-nytt inlägg me bilder på mig o danny kmr senare/imorn or somethiiing..men bjuder på nåra här med ;)!

jag och erica kom på världens plan att åka till sthlm och träffa danis and matte. planen ledde tyvärr från de ena till de andra,o de slutade med att jag tog tåget till stockholm without my cutie segerstedt!  erikseger var ändå i el la paris, så det gjorde iallafall saken liteee bättre för erica tror jag ? hihi. iallafall,

nu ska jag berätta om dagen. but i don't tell you EVERYTHING.. endel underbara saker håller man för sig själv..va?!:d

06.00 on the train .. väl i sthlm frågade jag mig fram till södermalms school and then var jag med Li li lii dom sista lektionerna som hon hade kvar ! sjukt underbart att träffa sötnosen haha! :D :D:Defter skolan drog vi hem till her and sleept on hour or something like that. va fedt trött så behövdes ! sen drog vi tillsammans med hennes mami och bror till ica maxi och ba chilla läget liksom ..!

runt sex tiden kom bobbysen dit o han kom ihåg allt som hände på nrj förra helgen, att vi träffades o att han skulle hälsa till e.m.d. boysen! haha! (y) jappj appp.. snackade rätt mkt me han oså ,




li staylade sitt hår o lockade de as snyggt osådär hihi  !
o sen efter typ en timme så kmr två riktigt bra människor in i affären, D går fram till mig och li.. kramas lite & ser att li har fixat håret,börjar hålla på med mitt hår o bah " åhh:D, eller.. har du staylat de?" jag - nej men asså.  he- men asså vadå?! hahaha.. cp! sen går han o hälsar på dom andra, we talk little with M, o han ville ha massa hårspray o allt var de var,  när dani hade hälsat på dom flesta kom han fram igen o vi just start to talk.. om de minsta o de mesta kan man säga .

danny skulle lära mig o knäppa med fingrarna, jag böjer tydligen inte min hand tillräckligt mkt men ja klarade knäppa en gång! fedt stolt! myste massa o he startet to talk about the...götet! så jävla underbar assa. vi fick nåra riktigt STORA skrattatackar så tårarna var lätt på ingång, o röda var vi med av skratt! haha, så sjukt knaas !

"- stackarn alltså HAAHAHHAHAHHAHAH
- HAHAHHAHA ja men fett kul ändå!! HAHAHAHAHAHA fast synd!
- JAA RIKTIGT KUL hahahahhahAH precis e ju synd om henne!" ahhah.
"

& från de ena till de andra
" sälja på ebay.." HAHAHAHHAH
"

från de andra till de 3dje.
"EEEEEEEEEEERIIIK!nej HAHAHAHAHAHAHAH "

" finns de katter där ??
- du e en katt!
- meh asså
du är en katt från söder..
jaa,en katt .. från söder. " HAHAH
AHAH

no comments about that,men de va iaf några saker som va jävligt kul o sen, frågade danny efter bra produkter som INTE handlade om  bobbys produkter, och han ska tydligen raka av sitt hår så han slipper ha en bobby efter sig som klipper han! nejmen hahaha. o föresten hade daniii klippt sig finifint! 8) fotade lite me bobbys mobil o ba hade allmänt trevligt o aa, sen mer mys med danis & sen börja han styla nån som jobba på bobbys,osså började vi  snacka lite om grönis och danny you know what i mean,thanks . " TACK ERIK,TACK. " hahaha..  ! 

o kolla va sööööööööta li o matte var osså ! <3


drog till matte med o börja snacka om bebi igen! o snacka lite om hans solo...shit som väntar i svängarna! hihi. matte va ironisk till tusen osså,. men de kan ju va kul de med. * ja ska sälja studion,ska sluta sjunga. balbala* haha knas! fotade lite med han o bobby osv o bobby fick massage! haha, pratade nog om de mesta


, o sen kom danisen o jah bah dahbahda . :)  blev massa kramar osådär hela tiden från den grabben. fett mys! sen snacka ja o danis om att ja nååååååån gång ska flytta till sthlm. haha längtar ihjäl mig. älskar den staden!

mer praaat me danny,skrattanfall o bara tokerier. ja o li fick en bra tid ensamma me han me så de va ju niceypricey! sen är de ju alltid rörigt på sånna grejer har ja förstått, men va inte alls mkt folk.. like i thought it would be..

danny lekte även fotograf " men,gör nån grimas, gör nått kul, kom igeen då, grimasera, " haha störd but love you anyway;)

(o typ tusen andra bilder när vi döööör av skratt,som INTE kommer ut.!)
mina finisar

efter nån timma så börjar tiden springa iväg o de är dags to say goodbye.  dom skulle till samma håll som oss med tunnelbanan o de skulle typ alla... haha? men whatever.

haha ni e sååå knas, sötnosar :D

ja o danny han snacka rätt mkt o så men sen ja, de blev lite kaous, o tänker inte äns nämna vad men.. gick lite med li o matte då ist haha,men ja it's ok for me. sen kom danny tillbaks to me and ah, så söt! o sen ah gud, kausigt men ah  men vi gick ändå rätt mkt själva o fick mkt tid under hela kvällen så.   ; ) 

(fina ja o matte e på bilden elr? har nämligen hört,att jag skulle ha gått med mattias. HAHAHA fast gick me han o li  gjorde vell ajg också i försig,menar inget konstigt me de, bara lite komiskt med vissa saker assa.)


iaf o när vi va framme vid tunnelbanan,  så söta sig danny som in i helvete haha. världens myskram o sånt där va,o gulliga ord?yeees  de ända negativa e att han ska sluta tacka mig hela tiden,efsm jag aldrig kommer kunna tacka han tillräckligt, o han gör de bara ännu mer inpossible. but he's the best anyway.  världens underbaraste. "

jadu, kommer inte ihåg allt va vi snacka om o va som hände but but o vissa saker vill man ju helt enkelt hålla för sig själv me, vilket dom flesta förstår i gueess and hope :D , men iallafall.. sa goodbye vid tunnelbanan till grabbsen o åkte hem till li, där kvällen spenderades med att looka at the pictures,and then sleep tight to today, där min hemresa väntade. ush,ville stanna. älskar sthlm! men måste tillbaka snart!

LOVE.  (Bestämde mig för att slänga in MASSA bilder på mig o danny från dagen i ett nytt inlägg, så som ja alltid gjorde förr så dom får ni vänta på ett tag till haha! )

and thanks Li,Danny,Matte o ahhhhh för en goodie good dag.  i needed it so much, and now i can smile även fast de till o me är den 6 september idag ?;s uh  , thats good! (L)


Kommentarer
Postat av: nicole

säg till då :D



Va gärna med i min tävling om ett valfritt smycke hos Chapnlle eller min tävling om ett presentkort på 500 kr hos dressroom

/Shoppaholly

2010-09-04 @ 23:26:57
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Postat av: L Andréasson

Sv: Mer än underbaaart! Du är bäst hjärtat! & mitt hår? Tove Styrke säger jag bara -.- haha! PÖSS

2010-09-05 @ 14:45:44
URL: http://lislife.blogg.se/
Postat av: jonte

skriv nu då kram jonte

2010-09-05 @ 20:01:51
Postat av: Bella Andréasson

cant wait!!:D

2010-09-05 @ 20:51:35
Postat av: Jennifer

Vill se bilder på SNYGG-DANNY<3

2010-09-05 @ 22:24:32
Postat av: saraaa

bloggabloggabloggablogaaaa <3

2010-09-06 @ 15:30:54
URL: http://onesaara.blogg.se/
Postat av: Anonym

FINA FINA FINA FINA BILDER!! LOVE TO SEE YOU SO HAPPY :)<3

2010-09-06 @ 17:29:49
Postat av: saraaa

älskar att se dig lycklig, älskar att se dig glad!

ååhh. så jäkla glad för din skull bbaby!

söta bilder också! :D <3

2010-09-06 @ 17:33:28
URL: http://onesaara.blogg.se/
Postat av: Annelie

Åhhh! :) seems as if you've had the time of your life! :D <3

2010-09-06 @ 17:33:32
URL: http://schitzophreenia.blogg.se/
Postat av: belviiiiss

du vet att jag är så himla glad för din skull, jag ÄLSKAR att se dig så lycklig, och du förtjänar verkligen det mest ivärlden! du och danny är vackrast tillsammans <3

2010-09-06 @ 17:38:18
Postat av: Li

Detdär som hände i slutet, asså, gash HATA! :@. Inte snällt nånstans! :(. Men åh vad jag saknar den dagen, & DIG! <3

2010-09-06 @ 17:39:02
URL: http://lislife.blogg.se/
Postat av: Jonte

du är tillsammans med danny va jag visste det för matte sa det en gång tror jag fina bilder också jag vill med bo i stockholm kram jonte

2010-09-06 @ 17:39:26
Postat av: Erica Segerstedt

ååhåhåhhåhåh! vår plan blev inte som tänkt (men nästa gång ska vi klara de) , Huvudsaken är att DU hade kul iaf & att du fick träffa din DAnny, jääääääääätte glad för din skull hjärtat! :D(L)

och snart ska vi se dom again (y) hahha. vi måste prata me bobby nu åxå (a) hihihi. <3

2010-09-06 @ 19:21:02
Postat av: Karin

Men åååh va fina bilder. Danny är sååå himla snygg! Håller med om at han blev asfint klippt, frillan är såå fin. Men inte helevete ska han väl raka av sej allt hår?? Då begår jag självmord, seriöst jag fick jävligt ont i magen! De måste va ett skämt, hoppas du sa till han att han inte ska göra det. Det är sjuuukt vansinne om han skulle göra det. Då vill jag inte leva längre!

2010-09-06 @ 20:47:44
Postat av: Anna!

sv: tack dsm! :)

2010-09-07 @ 17:01:44
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0