darling please don't start to cry- believe me i try to don't.........


tack för kållered bästa! spelningen var grymt bra, & efteråt drog vi mot cafét, stog fullt med vakter men danis drog in mig o kramade mig, o erik gjorde samma sak med erica, vakterna blev as sura men synd för dom! danis var as gullig , och sa att vi skulle skynda oss iväg till nästa tåg till borås,myskramisar & hihih. ehh.. vi snackade lite med matte me o han va så söt o tacka för kortet osv.. haha! sen skynda vi oss mot borås o ehh.. vi kom fran vid signeringens slut typ. mindre lyckat,they wanted us to come to kalmar but we didn't .. and it sucks. så nu står man är utan ord, och ja ja jag behöver dig. i trying my best,but it dosnt work. somethings so wrong, and i can't be like this.

tack iaf, bellis,erica,rojin, annelie, danny matte erik & alla fina malmöbrudar,tvillingarna o fina människorna i kållered + er i borås. hhehehhhhhhh .. inte på humör, ska se slutet av idol nu,hoppas för guds skull folk röstar me hjärtat. puss

Kommentarer
Postat av: Annelie

tack själv! <3

2010-09-28 @ 14:31:06
URL: http://schitzophreenia.blogg.se/
Postat av: jonte

fina bilder men du såg ledsen ut på en var inte ledsen okej kram jonte

2010-09-28 @ 18:08:55
Postat av: belvis

jag älskar dig. det kommer att lösa sig, i promise! ni är vackrast och oslagbarast tillsammans

2010-09-28 @ 18:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0