fre-sön

rörigt inlägg om helgen

i freedas drog jag till stan runt fyra tiden o mötte upp Melinda. snackade gamla minnen och gick omkring i princip hela stan typ.. haha! kom till samma ställen om o om igen, till avenyn o.s.v. efter nån timma drog vi till centralen o där mötte jag Erica&Rojin! vi drog hem till erica o hade en craaazy night kan jag säga assa. åt mackaronilåda elr vad de heter typ..en miljon gånger! drack massa cola & åt popcorn med ostsmak, love ! antar att de är väldigt interessant o berätta vad vi käkade! haha. nåja, sen kollade vi på idol 2006 i ungerfär 5 timmar. gissa om de va hemskt när danny åkte ut ? alla minnen spelades upp o ja assa harregud de kändes *so over*. HAHAHA jag skäms *dyker ner under bordet* .. hahahah!& danny hade så fett fina byxor! liksom eriks hår, eller deras fina målbrottsröster ibland HAHAHA! babys! sen lekte vi lite emd, eller jaa, dom målade typ skägg o allt de där hahaha dör!  rojin kom på världens idé ! JAG VET VI KLÄR UT OSS TILL E.M.D. OCH SEN TRÄFFAR DOM!  hahahaha dör! de va nog tusen knasiga saker som sades (på tal om eric saade) " jag är evig, jag blir närvös när ja ska åka buss,mask i hallonen, Vem är de? HAHAHA,  o sen ringde vi bobby o robin bengtsson (y)  vi hade nog miljontals flabbatacker åt allt o inget verkligen hahah..!  jag somnade till de där programmet markolio är med i o de där HAHAH, o dom hade kult ! japp ;) sen på lördan va de tusentals flabbatacker till, rojin drog hem vid fem tiden typ =/ men ja stannade hos erica till söndas ;D o ja, lördan kolla vi på idol 2007 o matte HAHAHA sååå söt! o sen kändes de som någon stog på alltanen ;s o vi va livrädda typ haha o sen börja vi snacka massa om hm. 2012. fuck that year! och ja om allt som saucedosar o segerstedtare kan snacka om you know! hade det feeeedt kul, o helt underbart hela helgen, plus att ja måste säga att erica har världens sötaste hundar, helt seriöst vill kidnappa dom (a)! haha!   och snart måste vi ha en filmkväll igen, fast jagericarojin&bella! bella va ju sjuk .huhu :( ajaaaaop hände massa nice in the helg but but.. hoppas på mer såhär jsukt underbara dagar, som de alltid är när man är me dessa underbara tjejer ;)!  puuuuuuuuss







hhahahahhahahahah



"grabbar jag ska bara rätta till kameran" HAHAHA vi är för bra helt enkelt

Kommentarer
Postat av: Erica Segerstedt

HAHAHAHAHAHA!

Bilderna säger ju allt! "Vi klär ut oss till EMD & sen träffar dom" asså gosh. VI ÄR BÄST! :D<3



Segerstedt LOVE Saucedo - TACK FÖR HELGEN HJÄRTAT,

detta måste vi göra om fast med en viss andreassonare med åxå! (: <3

2010-09-14 @ 09:26:46
Postat av: bella

HAHAHAHHAHAH fan va snyyyyyygga skitlikt! HAHHAHAH

2010-09-14 @ 15:24:27
Postat av: Melinda

Det var kul att träffas, det får vi göra om :) <3

2010-09-14 @ 16:46:05
Postat av: saraa

hhahah sött !

2010-09-14 @ 16:55:21
URL: http://onesaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0