just wanted you to know..

jag har glömt inte sagt grattis til sebastian,som gick vidare i idol ikväll.. eller ja, det var ju ett halv år sen allting spelades in,och ett halv år sen som vi var där i idolauditonen, och hörde klockan ticka. han klarade det! vi stog där med världens leénden båda två & det luktade vinst i hela rummet. något som vi båda älskar!


jag borde kanske inte erkänna detta nu men jag saknar dig. många dagar så var de du som fick mig att lé, och fick mig att ha något att längta till.visst låter de gulligt? haha.. jag saknar det som nu kallas 'memories', men visst är det fint att sakna,även om man inte vill ha tillbaka? jag menar inte att det var en dålig tid, utan snarare minnen för livet. allt från massa galna backstage dagar,telefonsamtal o dampanfall på msn till att bara sitta hemma hos dig i huskvarna o.. eh garva åt ALLT! haha, skrattar när jag tänker tillbaka på allt shit vad tiden förändras,va vi har växt upp på bara några månader..men jag är fortfarande densamma och jag är faktiskt så sjukt stolt över dig,tro mig. hur du alltid klarar av att resa dig upp & hur du alltid kommer framåt, på ditt egna sätt. du är så pass mycket starkare än vad många ser, och du förtjänar den här chansen mer än någon annan egentligen. jag vet inte riktigt var vi står längre men du ska veta att  så länge som du tror på dig själv,så vet du långt där inne att jag också kommer att göra det. du vet det

I've always knewd that you one day would meet the world, that you one day would standing there fighting for your life and for your dream, for everything.and i always knew'd that you will success.


TUSEN GOOD LUCK AT YOU!!!



Kommentarer
Postat av: rebeccar

Uh.. blir helt tårögd. så himla bra skrivet, och så sant. lilla sebbe tar sig dit han vill verkligen! men ibland kan man helt enkelt inte skriva vad man vill skriva. ibland tvingar saker två personer isär. du vet var jag finns! (L)

2010-09-10 @ 04:46:37
URL: http://rebeccafornstedt.blogg.se/
Postat av: Anonym

True, true and true! i believe in you

2010-09-10 @ 04:47:29
Postat av: din N!

oh, han är verkligen grym. på både positivt och negativt sätt. finns för dig hjärtat. vet hur de är att sakna ngt som man inte vill ha tillbaka. usch! men älskling, du vet vart jag finns. jag älskar dig. de kommer bli bra!

2010-09-10 @ 13:10:46
Postat av: camilla

jätte vackert skrivet,lycka till Sebastian <3

2010-09-11 @ 00:44:07
URL: http://samillla.blogg.se/
Postat av: Emelie Karlsson

han sjunger fantastiskt.Och jag hoppas att han kommer att vinna.Han är en underbar person.

2010-09-12 @ 21:05:55
URL: http://emeemd.blogg.se/
Postat av: Anonym

gulligt att du inte accepterade min kommentar

2010-09-13 @ 08:00:06
Postat av: cassandra

Du är så j'vla duktigt på att skriva Felicia! <3

Naaw, söta bilder. Har ni två varit tillsammans?

2010-09-14 @ 10:06:48
URL: http://elfmaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0