levande

hej, skolan idag var okej! ligger efter rätt mkt så tänker plugga in det redan nu. & hade mitt första snack med sångläraren idag med,fyfan vad jag gillar henne,starkt också! hoppas de håller i sig sen när sången är igång med haha;) and  after school...

me and my sweet friends erica & Rojjan had really fun!!  hahhha.. snacka om att de va en as trevlig kille, som lät oss vakta "hans" affär medan han fixade mkt mkt vackra saker till våra rum. hehehe mer säger jag inte,elr har jag redan sagt för mycket? Whatever, skoja bara men så är det.  lite mer taggad inför lördag nu faktiskt,när allt löste sig med de där " ryktena " och så vidare. yeyes så är det.

slänger in en söt bild på oss, ja. man kan ju inte undgå att vi har kul tillsammans. älskar er!

________________
senare under kvällen har jag,mamma,veronica & jesper suttigt och kollat på idol. hehe. sen har jag sjungt lite för min fina mamma, & mja. haft en trevlig hemmakväll utan bråk,förän klockan 12 typ då min storebror öppnade sin käft. ush vad arg jag känner mig.. han förstår inte. synd! nu ska jag skriva lite music hehe



I see our stars shine high in the sky, it were months ago, and it dosnt hurts like yesterday
but i can't sleep,and i can't stay awake, i tell myself to stop,  but  i don't listen anyway
why do you take so much space in my world, when i've already told you to many  goodbye's,
tell me why do i still see you, and why do i even  wanna believe your lies's
sometimes i thinking about how it could have been
how it should have been
sometimes i wondering  how our life would be
how it should bee
but i did a mistake, i messed it all up
i can't change what i did to you,to us i can't just live the lie
beacuse they have already take'd the love away from us
it feels like a nightmare,but everytime i wake up you
reminds me of that this is that i've done to my life.
sometimes i tell myself that i'm over you
but that's all i never knew
sometimes i just wish i could turn back time
but that thoguht is just a crime
i can't change what i did to you,to us i can't just live the lie
beacuse they have already take'd the love away from us
it feels like a nightmare,but everytime i wake up you
reminds me of that this is that i've done to my life.
this is the way it's meant to be
and noone ever told me that it would be easy.


Kommentarer
Postat av: Erica Segerstedt

HAHA! blev skit rädd när dom tre killarna kom in i affären & ägaren inte va där :o HAHAHA! Men fin-fina saker fick vi iallaafall, MUCHO GLAD! :)

Diggade våran fika-stund med polisen och världens dåligaste skämt av en ...uteliggare?! :o HAHAHA!



ÄLSKAR ER BABES! (L)

2010-09-24 @ 09:32:32
Postat av: Jonte

fin text gör det rätta kram jonte

2010-09-24 @ 16:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0