music

jag kan skriva en miljontals böcker om just musik. men nu blev ja tvungen att skriva av mig lite snabbt, läs or not .. dont care right now ,för ja blev bara tvungen att få ut lite . hejopp o sorry for bad uppdate.

vad vore ditt liv utan musik?musiken är allt för mig. jag är själv ingen stjärna på att sjunga,eller skriva men jag älskar vad jag håller på med och det får mig iallafall att gå framåt. jag har folk som tror på mig, och det gör allting så himla mycket roligare. men jag vet att det inte är min tur än, och jag vet att vägen är lång, jag vet hur många misslyckandes som kommer kännas i hjärta o själ, jag vet att man måste stå upp när alla andra vinner över en, men de är inte alltid dom som kommer längst. se på danny, 6a i idol och har blivigt min livs förebild.(och är kung på det han gör,världens bästa människa. som vill alla väl,folk förstår inte hur mycket han betyder för mig, but it's fine, jag tror inte jag öfrstår själv heller!) det spelar ingen roll vad folk säger om honom, huvudsaken är att han vet var han vill, och har sin egna styrka. den där styrkan han delar med sig av, den som ger mig ett förtroende och som får mig att kämpa, den där personen som är så mycket mer än bara än "idol" utan som också har förändrat mitt liv totalt,sen han kom upp i tvrutan 29 augusti 2006. " jag tror på dig" sa han och det spelar ingen roll hur lång tid det tar, och folk kan säga att det är omöjligt att jobba inom musiken nu för tiden, men det blir vad man gör det till. för mig är allt möjligt, och musiken är mitt liv. det finns inget annat för mig!  den förmedlar alla känslor, och vare sig man är  glad,ledsen,trött, känner sig konstig, allt är som vanligt vad de än gäller så kan musiken påvärka o vända situationer. när en text,en sångare, når ut med sin musik till mitt hjärta, de är då jag står där så jävla lycklig att jag får uppleva den känslan,som inte går att gemföra med någon annan, eller som när man står framför scenen och väntar på e.m.d.,danny/erik grönwall. ingenting kan gemföras med den känslan! det är såå långt bortom bara idoler, eller "snygga människor" som vissa säger. det är  livsdrivande. glädjespridare, lycka & när man har kommit dom nära så vill man aldrig där ifrån ..folk tror att dom vet saker,dömmer än och allt möjligt,men ni ska ha en sak klar för er & de är att dom som aldrig har varit där, dom vet inte hur det är..  sorry for you,för ni missar något stort i livet. elr vad vet jag ? - de är min dröm, men de är de som räknas för mig .. så ja. back to the question,vad vore livet utan musik?- för mig, vore de ingenting. absolut ingenting.

från ingenstans kan jag tilläga att jag har gått och blivigt kär i min systers favoritlåt. fan vad jag älskar den!

Kommentarer
Postat av: hanna

sjukt fin text finis<3

2010-09-17 @ 06:36:33
URL: http://www.hannalikeit.devote.se
Postat av: jonte ek

så fint skrivet tycker jag kram jonte

2010-09-17 @ 10:54:59
Postat av: saraa

så jävla bra skrivet, ps. jag älskar din sångröst!

lägg ut video blogg på när du sjunger ?

puss hjä'rtat. ja saknardej!

2010-09-17 @ 15:33:17
URL: http://onesaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0