svaaaaaaaaaaaar

"Jag mår illa när jag läser något sånt här.. Snacka om egoistiskt att dom rika ska ge pengarna dom kämpat ihop till dom fattiga. DET är egoistiskt. Jag mår verkligen illa av den här texten.
MEN, det är din åsikt, och det RESPEKTERAR JAG!!!!
Du måste också lära dig att respektera de som röstar på moderaterna, det är deras åsikt och de står för det.
Savvy?
"

SVAR


Hmm! För att samhället ska fungera så ska alla ha det bra, inte bara dom rika?håller du med mig än så länge?-hoppas det, iallafall.. så menar jag att DOM SOM INTE KAN JOBBA. SJUKA MÄNNISKOR, vad gör moderaterna med dom? jo moderaterna tar alla deras försäkringspengar och tvingar dom ut och jobba trotts att dom har canser, o andra sjukdommar. Varför ska dom plågas till döds medan dom rika helt enkelt ska hoppa på rosa moln? du får gärna tycka att de är egoistiskt att jag tycker att dom fattiga är lika mycket värda som dom rika människorna, själv tycker jag att det är respekt om något. jag hade själv kunnat rösta på moderaterna-OM JAG VILLE MÅ BRA, & LÅTA DOM SOM E SJUKA MÅ DÅLIGT. men det vill jag inte. för jag vill att dom också ska må bra & att alla ska ha rättigheter. jag vill leva i  ett samhälle där miljön,människorna och ja hela samhället helt enkelt är viktigare än vad pengar är. de tycker jag inte heller är egoistiskt men dom som röstar på moderaterna verkar bara se sig själva, mår dom bra- är allt bra. trotts att sjuka människor kämpar med sina liv .. ser inte det rättvisa där alltså. jag har inget emot människorna som röstar på moderaterna,däremot så gör det ont inom mig att veta att så många här i sverige är så egoistiska,som det bara handlar om att dom ska må bra för..men ja, det är era åsikter, & klart ni får stå för de, ja tänker då rakt inte stå för de åt er. HAHAH! och föresten, om du nu mår illa av mina texter, vad gör du äns här då? e de inte roligare o läsa någon annan bra blogg som har åsikter som faller dig mer i smakeen ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har helt rätt Felicia. I ett samhälle ska ALLA ha de bra, inte bara en del av befolkningen. Vissa har bara inte fattat det! Håller me dej om precis allt du skriver!

2010-09-24 @ 15:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0