bilder backstage borås 17 april

världens finaste mr.Segerstedtare. så sjukt fina ihop att dom ba kan gå o dö tillsammans elr ngt :')
2 cats in one picture, inte illa! finisar.. <3
jag & ericas bojj and me och malte!11
sist men inte minst, knasigaste sauuuuuucedosarna!!!11



HAHAHA påväg att fixa mitt hår.... ser ut som ja ba" BORT FRÅN MIG." men nej, trivs väldigt bra där va.. 
" felicia,sen kan de va bra att fixa håret också"  
sen världens flabbattack o erica låg på golvet. man ba LÅT MIG VAA...

" såhär ska jag posa på mitt bröllop, så här ska ja se ut på  våra bröllopsbilder .."
tack för att du om och om igen visar mig vad lycka innerbär. jag vore inte alls den jag är idag utan dig, och det vet vi båda två. det är så mycket som folk inte vet. allt du lärt mig,fått mig att kämpa för, fått mig att finna vem jag är, ja allting. vem vore jag utan dig? ingen alls. du är bäst på alla vis brothaah.. ♥

det här var alla bilder jag hade, har inga från spelningen osv,elr på dom andra tjejerna o det efsm att min data är sönder,så ja fick dessa skickade på hotmailen lite gulligt sådär. haha. kärleeeek.

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA SISTA BILDEN!!!!!!! men ni är ju söta :')



NI ÄR SJUKT SÖTA TILLSAMMANS ATT MAN BARA VILL ÄTA UPP ER, liksom, bara så du vet ;)

2011-04-20 @ 01:16:24
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/
Postat av: Erica

FINA BRÖLLOPPPSBILDER och ja vill inte va nån katt! :( HAHAHA. matte kan va katt (a) kram hjort. ÄLSKAR DEJ SÅ CP MYCKT, älskar dagen.. och älskar graaabbsen <3

2011-04-20 @ 02:38:48
URL: http://ericasegerstedt.blogg.se/
Postat av: Annelie

DAnny är Danny, han är alltid fin :') men det glömmer man lätt av när man inte får träffa honom på ett tag.. han är så fin, always and forever! <3 Tack själv för dagen - det var galet roligt att träffa dig igen! :) puss

2011-04-20 @ 15:16:27
URL: http://schitzophreenia.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan vi också gå och dö tillsammans är lite deprimerad idag kram jonte

2011-04-20 @ 18:30:59
Postat av: sara

aww söta bilder! blir så jävla glad när jag ser er so happyy! <3

2011-04-20 @ 18:41:02
URL: http://onesaara.blogg.se/
Postat av: Sara

Danny är grymt vacker. Älskar den killen otroligt mycket!

2011-04-21 @ 11:59:59
Postat av: Julia

Erik är finast

2011-04-22 @ 11:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0