hos jessi

HEJ! sitter hemma hos jessica nu och luktar på mitt cola läppglans som hon köpte till mig i london, mumsi :) Tack  <3. var ute och solade en stund med mamma förut innan jag drog iväg hem till jessica och kollade påthe  royal wedding! Mys! gick sedan ut i solen och spelade kula med hennes söta lillasyster. älskar hennes regler i de alltså, hihi så himla gullig! " du kan få henne kram jessica " tack :Y.  nu sitter vi och kollar på talang och jag påminns ju lite av han där i juryn. som bella skrev i kommentarer ,dör lite inombords.. hehe :) ! men nu ska väll vi chilla vidare ha det underbart! PUSSS

Kommentarer
Postat av: rebecca

fina tjejer! <3

2011-04-29 @ 22:47:29
URL: http://rebeccafornstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0