svar på kommentar


kan säga att du har missat något stort. antagligen,för att du inte har läst min blogg tillräckligt länge. Finns en till person som varken erik eller mattias är i närheten av hans nivå. jag saknar spelningarna, men främst av allt alla sena kvällar fyllda med prat skratt tårar och en massa mys!! saknar att alltid kunna nå honom,saknar tiden som var innan, det är inte lätt att ha varit så nära men nu så långt ifrån. men jag kan leva på allt som hänt, jag klarar mig & han har verkligen gjort mig stark.dock får saknaden mig att inte klara av att prata om honom längre ..  han kommer alltid ha en plats i mitt liv iallafalll & jag vet ändå var jag har honom, han finns ju alltid där.. o här har även ni honom.....

Kommentarer
Postat av: Anna

finns ingen person som jag saknar mer än honom! :(<3

2011-04-18 @ 08:01:26
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0