sommarfeeeelings!!!

chachaa! 
Vaknade redan vid 10 idag. snacka om att jag vänt tillbaka dygnet rätt så totalt alltså. stolt tjej! kom precis ut ur duschen och ska sätta på mig lite somriga kläder innan jag drar iväg med mamma till något sommrigt place. får se var vi tar vägen! Skulle egentligen följt med erica imorron men så blev icke fallet. får se vad jag hittar på i helgen , hoppas verkligen inte de slutar med att jag sitter ensam på valborg, haha blickar tillbaka på förra valborgen man ba, jaaa detta blir ju lika bra <3 3. men lika bra det. min mobil laddare är borta, ( Li om du ser detta,kan du fråga om jag glömt den hos din moster?! ) och jag har panik över det. inte har man någon data heller. BRA!! essh nu ska jag sluta klaga och ta tag i mitt liv.. vill ni nå mig,hitta på något bus eller bara snacka phone,så ring hem till mig. puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

slår henne en pling dirr 2morrow! ♥

2011-04-29 @ 22:46:53
URL: http://lislife.blogg.se/
Postat av: Jonte

den är hos mig kram jonte

2011-04-30 @ 21:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0