you dono what you got until you missing it

Hmm.. jag tror jag har blivit bättre på att uppskatta min familj när jag har varit borta ifrån dom i snart en månad. Jag menar,vi bråkar alltid jämt och ständigt, om så himla omogna saker och dom är fortfarande lika dana, men idag bara gav jag mig med allt. gjorde allting mamma bedde mig om & lät mina bröder sitta på storsidan så jag fick sitta på kanten av bordet haha bara en sån enkel grej liksom. hjälpte mamma med middagen utan att jag äns skulle äta där, och satt och kollade på big brother tillsammans och allvarligt dog av skratt. söta som en kebabrulle.. eh va?! Har faktiskt en ganska kul familj. vi är då fyllda med humor iallafall. man ba ge dom vatten. hahaha, orkar inte. var iallafall trevligt. dock blir allt som vanligt när jag kommer hem sen igen, men man ska uppskatta vad man har.. innan man förlorar det,
Tänker på dig..du är stark. <3 vila i frid maltes papi.

Kommentarer
Postat av: Anna

<3

2011-04-14 @ 21:45:07
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0