2a februari :P

Yo wats app? haha! var ett tag sen jag  bloggade. känner ju att jag är så himla intressant alltså. skola idag,sen in till stan och möta min underbara syster E.Segerstedt. sprang omkring i nordstan och satt på fiket i centralen och snackade som vanligt. hade rätt mycket o prata om ,fall man säger så! hade även fett kul och gjorde lite grejer. HAHA seriöst. gulligt. jaja, har inte så mycket mer att bjuda på nu. såg föresten i tidningen att jag hade vunnigt 250 kronor också för en bild. haha sött! speciellt de där rosa hjärtat runt om...hahah, iaf, i need money så de är ju prima. vi hörs puuuuuuuuss..

Kommentarer
Postat av: saraaaaaaa

söt bild! saknar dig , puss <3

2011-02-02 @ 23:22:45
URL: http://onesaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0