i don't wanna take the time, i wanna have it.


Det känns alltid som att något saknas. man glömmer det i perfekta stunder, i perfekta ögonblick men när man vaknar upp ur drömmen så är man tillbaka igen. känner det där, att det alltid finns mer att nå. och man känner sig så svag, när det man söker inte är något man kan ta på, utan något det aldrig finns tillräckligt av. Tiden. alltid tiden. man brukar säga " du vet inte vad du har,förän det är borta." men jag vet vad jag har, jag trodde bara aldrig att jag skulle förlora det.. jag älskar dig min syster,tack för att du faktiskt förstår


Kommentarer
Postat av: sis!

dom är precis som stjärnor... man ser dom men dom är så jävla svåra att nå! :( ush. men vi är starka, för de har vi fått höra massa gånger , vi klarar de här. tillsammans klarar vi de här. jag lovar. även ifall kroppen är full av massa tunga stenar, som faller ner när man väl står där och är som lyckligast, åker hem och får tillbaka dom där tunga stenarna.. så klarar vi de! En sten föll till jorden, det vackraste orden fick liv när dom viskade våra namn, allt det svarta och de vita fick färg den dagen dom tog våran hand.........



älskar dej! <3

2011-02-07 @ 23:11:51
Postat av: amanda kling

fiinisar!

2011-02-12 @ 16:03:52
URL: http://amandakling.blogg.se/
Postat av: belvis

håller med amanda, ni är så fina <3333

2011-02-12 @ 22:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0