Jag tror inte,Jag Vet.

Jag HATAR när de kliar i fingrarna lika mycket som nu. Det finns så sjukt mycket jag bara vill skriva men som jag tyvärr inte kan.  Vissa människor har ju någon allvarlig stört psykisk sjukdom. Eller ja,det är helt enkelt så dom är. Jag lider med dig, er. Föresten så vet jag/vi så sjukt mycket mera än vad du/ni tror. Och det är faktiskt rätt så jätte kul. kan inte vara enkelt för er. speciellt inte dig, mrs författare. du skriver bra texter, varför inte visa att dom är från dig själv istället? Jag menar. så du får äran för att skriva saker istället för nån annan.


Kommentarer
Postat av: Erica

ibland undrar jag om de verkligen är vi två som är o-normolast och pinsamst i hela världen? HAHAHA. sen kom ja på att de finns ju dom som är värre (a) assåå HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHA. jag kan åxå lida med dom.. för att vara snäll... (a) vi är som oraklet i oljetåget, VET ALLT!! och de är rätt så bäst ja (a)

2011-02-18 @ 11:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0