UPPDATERAT "mot nordstan"


uppdate: 19,00
hej! hemma från the town nu. Mötte Erica och lekte omkring inne i nordstan. Hon satt och sjung massa gud låtar och jag hade väldigt kul och spela in,vågar man lägga ut. eller är man död då? hm. hihi. såg massa fina tidninar som jag tänkte köpa med mig hem, och när jag väl fick pengar av mamma till det,så är dom slut i A.C? Cepe! nåja. var med erica ungerfär 3,5 timmar helt själv. underbart, verkligen! sen när jag satt i spårvagnen så vinkade hon så jag tror varenda kroppsdel åkte av,skämt åsido så hade vi de toppen! dansade omkring och satt på en trappa och drack cola. lekte även klappleken, och tog fondation på läpparna. *HAHA* erica är världens  bästa bara så ni vet :') . sen gjorde en danny väldigt glad när man kom hem också♥. HAHAHAHA skjut nån. peppar peppar pepparspray.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hjärta dig.

2011-02-04 @ 21:31:30
URL: http://lislife.blogg.se/
Postat av: jonte

vadå pepparspray vad menar du kram jonte

2011-02-05 @ 14:55:56
Postat av: My

Söt tjej!

2011-02-24 @ 13:56:41
URL: http://myvestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0