TÄVLING!!!!!!

jag vet, att jag har väldigt många bloggläsare som älskar E.M.D. och därför anordnar vi (jag och Erica) tillsammans med SantaMaria en tävling där just DU kan vinna E.M.D.´s senaste skiva : Rewind,  Som självaste Erik,Mattias och DANNY har signerat åt just dig.. visst låter det lockande? :') Jag får chansen att anordna denna tävlingen tack vare att jag är e.m.d. ambassadör. jätteroligt verkligen!

är ni beredda?  här kommer massa frågor,svara på alla ni kan, och dom andra kan ni ju chansa på, tror inte någon av er kan alla direkt, utan bara kör ert bästa!!   , så drar vi vinnaren  både med frågorna samt  utslagsfrågan,det är alltså utslagsfrågan, den som är viktigast! so let's show us what you got! och ni ALLA har lika stor chans

obs, tänk INTE : "jag kan inte svaren" försök!! kan bli du vilket fall :')!

Allt DU behöver göra är att svara på dessa frågor:


1. När fick Mattias reda på att han skulle bli en av medlemmarna,tillsammans med erik och danny?
(T.ex, 2 månader efter idol-tiden för honom.)

2. Vad heter Eriks syster dotter?

3. Vad gjorde Mattias tjej medan matte gick upp i vikt och kallades köttnacke ?!

4. vad hette eriks första hund?

5. Mattias pepparkaks i jul blev jättefint, vad hände egentligen med dannys pepparkakshus?

6. Vem i E.M.D. har utländska föräldrar?
????

7.  Vem i E.M.D. har Estelle som en familjemedlem?

8. Vad heter Dannys två katter?

9.Vem i E.M.D. är det som har bäst koll på saker?

10. Vilket stort Tv program sammarbetar SantaMaria med?


11. E.M.D. har med hjäp av SantaMaria tagit fram två nya chips smaker. vilken färg är det på dessa 2 påsar?

12. Vad heter E.M.D.s senaste skiva?

13. Var någonstans är Erik,Mattias och Danny födda?

och nu till utslagsfrågan.

VAD BETYDER E.M.D. FÖR JUST DIG?? beskriv så tydligt som möjligt,och tänk verkligen efter. vad är dom för dig? varför? vad har dom gjort,eller är det deras musik? allt?  förmedla allt så tydligt det går! Försök även få med varför just du vill vinna den signerade skivan!


Glöm inte skriva din Epost adress,(
syns inte för andra) det är där jag kontaktar vinnaren, så att du sedan kan skicka din adress till mig osv, så jag kan skicka skivan, om just du vinner. samt bloggadress, så får du en länk med en hög läsare på köpet också, om du vinner! vore väll inte fel?! ;)  LYCKA TILL NU EVERYBODY!!!

ps, mina bloggläsare samt ericas, och dom på våran gemensamma blogg, har lika stor chans att vinna, vi har samma frågor och ja. och utslagsfrågan e som sagt viktigast,så  glöm INTE svara på den också!


Kommentarer
Postat av: Natta

Ojj.. :p detta kommer inte gå så bra men jaja ;)

jag har väldigt dåligt minne,, men gör mitt bästa !



1. efter idol men vart kommer jag inte ihåg just nu..



2. Inte en blekaste :p



3. chansar ba: åkte utomlans ? :p



4. venne :p



5. vetej ;)



6. Danny



7. Malte ;D



8. nånting ? :p



9. Danny ;)



10. Melodifestivalen



11. Rosa & lila



12. Rewind



13. Erik i uddevalla, Matte i västerås, danny stockholm :) <3

2011-02-13 @ 23:38:00
URL: http://emddeluxe.blogg.se/
Postat av: Anna

FÖR DIN SKULL...<3 (nej du tvinga mig inte xD)



1. hm. någon gång efter idol antar jag, eller danny och erik raggade upp honom innan idol? eller hur va det nu? :$

2. Ja du, ett fint namn antar jag :D

3. hon va nog trevlig och kallade honom det med :)

4. typ Erika säkert :D

5. HAN ÅT UPP DET INNAN. :D

6. Danny ? :D med tanke på hans (ditt) efternamn ;)

7. MATTE! :D

8. Felicia och Erica ♥

9. Erik, eller ? :$

10. Melodifestivalen? :o

11. Lila och Rosa .. :o

12. Rewind... Spoootify ♥

13. Sverige ? :o



ehm.. varför vill jag vinna. och vad betyder emd för mig. Emd betyder mycket för mig för att dom betyder mycket för ER så det så. Ehm. och för att dom är så gulliga mot er. (JA VILL MED KUNNA VA SÅ GULLIG MOT ER :( ) .. jag vill vinna skivan för jag har inte köpt den än för jag har inte pallat. Okej. Ehm nej. Men jag vill bara ha den typ! Jag tycker om låtarna på den. Drogade den på spotify när jag va sjuk FAKTISKT. Så jag tycker jag förtjänar det.. ehm..



BÄSTA ANLEDNINGEN. tack för att du tvingade mig Felicia ♥ älskar dig oxå ♥

2011-02-13 @ 23:47:58
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/
Postat av: Li :)))

1: Innan han ens var med i Idol haha :))

2: Hon heter Ella! :)

3: Reste jorden runt :)

4: Garbo :).

5: Han åt upp det haha :d.

6: Danny :)

7: Mattias :)

8: Pipen & Miramis :)

9: Malte (;

10: Melodifestivalen :)

11: Lila & Rosa (manligt haha) :)

12: Rewind :).

13: Erik är född i Uddevalla, Mattias i Västerås och Danny är född i Stockholm :).



& Vad E.M.D. betyder för mig? Jadu, ALLT. Dessa killarna har hjälpt mig genom livet om man säger de så, och deras musik är de ljuvaste musiken som man kan spela ur en cdspelare. De killarna har gjort saker för en som är oförglömliga. Som t.ex. när m&d var på ica, å d dissade alla andra fans för att prata med dig&mig i typ en halvtimme? Eller duvet när du & erica var hos mig, och vi lyckades springa på alla tre på stan, och alla hade tid åt oss? Finare killar än de tre är svårt att hitta. Deras musik har också hjälpt mig genom svåra tider, tider då jag verkligen hatade mitt liv, då lyssnade jag på emd hela tiden, och deras musik hjälpte verkligen. Den (&killarna) sprider glädje! Jag blir alltid glad utav att lyssna på emd, och jag tror inte att jag hade varit den jag är idag om inte de hade funnits. emd betyder verkligen allt för mig. och sedan så utan dem hade jag t.ex inte lärt känna Erica, Jennie, Lovisa, kanske inte dig lika bra, amanda kling, Alice, Matilda, Elin, och massa andra finfina vänner!

E.M.D. betyder verkligen allt, och jag älskar dessa tre killar något enormt mycket!

2011-02-14 @ 00:05:33
URL: http://lislife.blogg.se/
Postat av: rebeccadahlin

1. Kanske 3-4 månader efter idoltiden.

2. vet ej

3. ingen aning

4. vet inte

5. gick sönder..

6.Danny har utländska föräldrar

7. Erik

8. tror att jag bara kan en, miramis? men det e säkert fel.

9. Erik

10. Melodifestivalen

11. orange & röd

12. Rewind

13. Erik är född i Uddevalla, danny är född i södermalm stockholm och mattias i Västerås.



Utslagsfråga:

Emd betyder allt! sen jag hörde deras första låt, jag lyssna på den 24/7, jag lyssnar på dem varje dag, har dem på spotify, allt! jag minns när jag träffa dem första gången(året minns jag ej) det va när dem va på allsång på skansen, saknar den dagen redan! och jag älskar emd jättemke!!!

Och varför jag skulle vinna: För jag är helt galen i emd, jag skrek så in i helvete första gången jag såg dem! jag sväär! och jag skulle göra allt för att få träffa dem igen! saknar dem galet mke!



Hoppas jag vinner, för jag skulle bli sjukt glad! :D

2011-02-14 @ 01:47:47
URL: http://pitchtjejen.blogg.se/
Postat av: melinda

Glad alla hjärtans dag! ♥

2011-02-14 @ 12:26:00
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/
Postat av: Anonym

1. Under tiden han var med i idol!

2. Ella

3. åt upp sig så att hon också kunde bli kallad köttnacke

4. jonte

5. han åt upp smeten haha

6. danny

7. maltekatten

8. Ingen blekaste aning faktiskt! (a)

9. Antingen Erik eller danny. Okej, ja väljer Matte! Haha nej skoja men jag tror Erik har bäst koll. Danny brukar ju vara så snurrig :P

10. melodifestivalen

11. rosa och lila!

12. Rewind

13. Erik är född i uddevalla.

Matte är född i västerås och danny i stockholm



14. Emd har vart en väldigt väldigt stor del av mitt liv. Dom har gjort så att jag varit världens lyckligaste människa och vågat tro på mig själv. Det går inte beskriva hur mycket dom gjort&sagt till en, för det är obeskrivligt! Vi har så himla många minnen med dom, och dom kommer ALDRIG att försvinna. Utan vi kommer ju alltid bära med oss dom.

2011-02-14 @ 16:54:05
Postat av: Jojo Ryan

1)I think he is a member of E.M.D before the end of the Idol,Danny and Erik made E.M.D and I think they took Matty too cuz they know him or something :)

2)Ella

3)haha funny,I think she said:'Damn you must lose weight fast!:P

4)hmm don't know if it's his first dog but I know he has one called Garbo

5)Maybe it was tasty and Danny ate it?:P

6)Danny

7)Matte

8)Miramis&Spout

9)hmm maybe Danny?:P

10)It was something with Tex Mex,dont know what is that:P

I think SVT because of Melodifestivalen :)

11)pink and the other seems blue or mauve

12)Rewindddd <33

13)Erik-Udevalla,Matty-Västerås,Danny-Södermalm(Stockholm)



Now the hardest part,well how could u not love them?I saw them first time at Eurovision 2009 with 'Baby goodbye" and fell in love with them.I was like 'this boys could really sing,lets check out their music!'And I was like 'Wow'!,Sweden rocks!!I really loved their songs,this pop-rock,Danny's dance songs,are just awesome <3

Then I started to take all their songs and learn them,when they made a facebook page I thought 'how can I help them?

tryed to get them more fans,told all my friends to like their page,made them a video to help them Promote,I wanna make them known in my counry,Romania :)

Made Danny a video too,its so sweet that he thanked me and I love that they talk to us,we are so close to them,not many artists are that close to their fans and this is just awesome.

They make time to be on fb and talk to us,its great!!

E.M.D became a part of me,my favourite band and I will help them be promoted and do everything I can for them <3

About the cd,why not?I could win one because I helped them and I love them no matter what;check out my page to see the videos:www.youtube.com/user/jojofcd

I think this means to be a fan:to help them with pages,videos and others,to be there when they are in concert,to support them no matter what.Phew,I'm done!Just wanted to say Good luck to others,this was my story with E.M.D!Love,Jojo xxx

2011-02-15 @ 11:46:04
URL: http://www.twitter.com/Jojo_Ryan23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0