teatern,mariestad.

haha gud  vad kul.. satt inne på facebook oså började jag prata med ett emdfans och upptäckte att hon va från mariestad osv. sen berätta hon att hon hade bilder på mig från när jag uppträdde på teatern för flera år sen. alltså gud vad kul. kommer ihåg den här dagen. Första gången jag och bella uppträdde tillsammans med peaches låt ut i natten...




kolla bella,mig och lisa? haha.. hela kören körde massa låtar och hade det kul.. saknar det faktiskt! minns hur kul vi hade med kören. minnst hur mycket jag och bella höll på o dö av skratt varje gång han som spelade piano sjung " ett liv i kyla det betyder allt,ni måste lova att ni tar de kallt!". hahaha..


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah ååååh minnen!



HAHAHAH kommer ihåg när han skulle sjunga "ett liv i kyla det betyder allt.." och jag var tvungen att låtsas ta av mig tröjan så jag kunde skratta där inne" HAHAHa.. saknar det. <3

2011-02-17 @ 13:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0