yooo waats upp ? - heaven

Helluhupp! Sov hos jessica Igår. kollade på saw 5 och var rädda för äcklet jigsaw eller vad han nu heter. Pratade skrattade sjung och lyssnade på old times music. Gud vd gulligt! och idag vaknade jg 07:45 för att se danny i tv typ fem minuter? fett värt. hahaha jaja. Sen såg vi o.c. osv, och hade det naajs. finns inte så mycket att berätta faktiskt. har kärlekstema i skolan denna veckan och går huuuuuuuur länge som helst? synd. tror jag tar lov. puss.


Ett misstag kan man göra en gång, men gör man det 2,3,4 gånger varje,eller varannan vecka så är det inget misstag längre. Då saknar man bara vett och respekt. Tycker det är rätt tragiskt att folk kallar oss pinsamma, för hur mycket har inte vi ångrat oss för EN grej. ett misstag, när det finns andra som gör om det om och om igen? och sen, var de första vi sa förlåt också, för vi visste att vi gjorde fel,men vi gjorde det av en "fin anledning" enligt de de handlade om. Så det måste bara va pinsamt för er att gå omkring till era kompisar och påstå att vi blir dissade och framför allt att vi skriker efter ngn? illa. jävligt illa. finns så mycket jag bara vill skriva,men jag vet att de bara gör grejer större och det orkar jag inte, och det är jag alldeles för snäll för. man måste tänka på konsekvenserna liksom. (:
- think about that.

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter som ni hade det galant! jigsaw är väl gullig? typ någon man skulle vilja somna bredvid hahah.. <3

2011-02-12 @ 22:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0