F♥S = sant ..!

FELICIA ♥ SOVA!
någonting som är till tusen procent självklart! ni kanske undrar vad jag hade för mig igår? dygnade hela natten för att sedan bege mig till skolan ! var flummig och glad (trodde även att jag var me i freddy krueger och fick inte somna)och tror dom flesta såg en ny sida av mig :') kändes som jag gick på vättle igen, den glada spralliga tjejen som tog onödigt mycket plats men ändå inte. you know what i'm talking about? inte den där blyga idiot katten som jag oftast är idag, så är de när saker inte är som de ska , men kan säga att denna terminen har fått en mycket bra start..! Iallafall, kom hem runt halv 3 och somnade i soffan till klockan 7 imorse typ. utvilad or what ..?! jag älskar att sova. skulle kunna sova bort hela mitt liv känner jag.  man drömmer ju liksom så hade ju inte varigt så tomt trotts allt :')så det var min gårdag och idag har jag varigt utvilad o glad hihi..! fick dock nya grupper i skolan och har fått en låt som jag ska sjunga själv ( o dom andra spelar instrument,såklart!) (Om ja inte lyckas få med sara vilket jag hoppas till tusen procent!) och det är denna... hur ska detta gå kan man ju undra? uhm.. tårar av bara tanken typ. jaja!  this is the song by the way:


sen fick vi reda på att vi är lediga på alla fredagar från och med nu, fucking amazing feeeeeeling!♥
Hörssss snart! PUSSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååååh good to se (hear) you happy! :D <3

2011-01-13 @ 15:31:09
Postat av: Jonte

jag är alltid ledig på fredagar för jag går i särklass kram jonte

2011-01-13 @ 15:33:40
Postat av: Li :)

hihih, saknar dig. men vi ses snart i guesse ;) <3

2011-01-13 @ 16:17:45
URL: http://lislife.blogg.se/
Postat av: Li :)

hihih, saknar dig. men vi ses snart i guesse ;) <3

2011-01-13 @ 16:20:20
URL: http://lislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0