Jag för länge sedan.


för länge,väldigt länge sedan bodde jag i strömsund med min mamma,pappa & mina syskon. jag var pappas favorit och som mamma har berättat så behandlades jag som en kung av han när jag var liten. om jag tillexempel satte mig på golvet,så lyfte han direkt upp mig och hämtade massa kuddar som jag fick sitta på & vad det än var så fick jag alltid min vilja att gå egenom, var väldigt envis redan som liten och mitt största problem var kläder. har även hört att jag var riktigt stark :) alla gemförde mig med lotta på bråkmakargatan! började "sjunga" innan ja började prata, och älskade att uppträda för alla som kom på besök med att sjunga o dansa redan som 2åring!

Kommentarer
Postat av: saraa

awwww, fyfan vad söt du är :') <3

2011-01-08 @ 17:20:16
URL: http://onesaara.blogg.se/
Postat av: Erizzzie

Va söt du va lottaaaaa, (såg faktiskt ut som henne) HAHAHA <3 va do pippi åxå kraaaaaaaaaaam tommy & Anika

2011-01-08 @ 20:53:10
Postat av: cassandra

Naawe så söt du vrf! XD



sv: amen så sjukt, snacka om avundsjuka! men jag hoppas att allting löser sig och blir bra. Finns här om det är något. <3

2011-01-09 @ 00:54:00
URL: http://elfmaaaan.blogg se
Postat av: bella

haha så söt! :D <3

2011-01-09 @ 12:25:11
Postat av: rebecca

sv: haha okej najs ;) fast den bruna är inte från gina hahahaha <3

2011-01-09 @ 23:21:46
URL: http://rebeccafornstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0