tio sanningar om mig själv


1. har ett jävla temperament. folk vill INTE se mig riktigt arg, men dom som har gjort det vet att det inte är någon att leka med. jag är rätt bra på att hålla saker inom mig men går folk på- då jävlar. minns en gång i sjuan, när en kille som heter albin (som gick i min klass) höll på o säga att danny var bög hela tiden och jag bad han sluta på riktigt.. han såg hur arg jag blev och slutade kanske 2 veckor, sen nämnde han det igen och jag sparkade han och vi började slåss.. alla blev jätte chockade att lilla oskyldiga felicia kunde bli sån,men dom ska bara veta.
en annan gång var när min bror tog min telefon när jag pratade, och jag sparka till han så han blev tvungen att operera sig, det var 2 år sen och än idag så knäcker hans ben varje gång han går & kommer kanske aldrig bli helt bra...

2. Jag tar alltid ut mina känslor i musiken. skriver väldigt ofta låttexter, om hur jag känner mig, men vågar typ aldrig visa någon mitt matrial,kan ärligt säga att jag har flera 100 låttexter skrivna på datorn.. när inte inspirationen flödar så sitter jag och letar runt på youtube efter passande låtar & ingenting motsvarar känslan när man "find it" som skriven ur sitt eget hjärta. älskar känslan.

3.har tagit bort ALLA danny plancher & emd på min vägg. något jag ALDRIG trodde jag skulle göra, och jag grät när jag tog ner dom,gjorde tilloch med sönder vissa. har även tagit bort massor utav bilder på danny & mig som jag aldrig kommer kunna få tag på, och jag bestämde mig för att en gång för alla släppa taget om deras musik. varför!? folk tycker förmodligen jag är dum i huvudet,men visste inte vad jag skulle tro, allt gick för långt o just nu vet jag inte äns var jag har han. känner mig fortfarande sviken faktiskt ..   MEN, samtidigt har jag svårt att tro att han har stått o ljugit mig i ögonen alla dessa år. who knows. han är iallafall alltid bäst,nothing can change that.

4. jag har skräck för tandläkare & läkare.
jag verkligen HATAR när folk ska grejsa bland mina tänder,ta kort och allting. sen hatar jag att gå till doktorn. dom sitter där och tror att dom ska hjälpa en, jag hatar att bli utfrågad, och jag tycker det är läskigt med allt som har med sånt att göra.

5.jag har jätte dåligt självförtroende & självkänsla. ingen chock kanske ?! kan inte säga att jag borde ha bättre så som jag ser ut osv, men har faktiskt alltid sett mig själv så långt ifrån alla andra. sen när folk pratar om mig känns det också som att jag sticker ut från mängden med hur jag är som person och allting ?! jag vet inte. folk säger att det är bra, och jag är verkligen mig själv till tusen.. men vore inte fel att vara "som alla andra."

6. jag tar alltid åt mig. speciellt av dåliga saker. säger någon något negativt om mig så sätter de sig på hjärnan direkt. och det kan sitta kvar i flera år verkligen, kommer ihåg när någon sa att jag hade så små tänder, de var kanske i 2an? den menade egentligen inget dåligt,men det sitter kvar än idag. eller när någon säger " din röst sticker ut från mängden", folk kanske vill att jag ska ta det bra? medan jag bara vill låta vanligt.. you get it?!.

7.jag är alltid mig själv typ, har jag lust o sitta i en rulltrappa,gör jag det och bryr mig inte vad andra tycker, är det jobbigt att stå så sätter jag mig på golvet,vill jag leka klappleken så gör jag det & har jag fondation på läpparna vill jag kleta lite på erica också. hihihi, it's me. like it or nooot :)

8. jag bryr mig mycket om andra. har jag en bra dag & får höra att någon mår dåligt blir jag direkt på dåligt humör, vare sig jag känner en person bra eller inte så vill jag att dom ska förstå att jag finns där! förstår mig faktiskt på dom mesta grejerna, och tycker att det är viktigast att andra mår bra innan jag själv kan göra det..!

9.jag är skoltrött,inte som vilken ungdom som helst utan skoltrött.på riktigt. - känner verkligen att jag inte orkar med skolan mer. vill inte skriva en novell,vill inte redovisa,vill inte jobba i grupp,vill inte någonting. jag vill ut i världen,flytta till sthlm och börja leva mitt liv. jag orkar inte skolan mer!

10. jag har svårt att lita på människor, och den meningen talar för sig själv. GODNATT!

Kommentarer
Postat av: sara

i mina ögon är du så jävla bra . du är en underbar person. och du ska bara veta en sak , jag saknar dig ! <3

2011-01-06 @ 13:56:41
URL: http://onesaara.blogg.se/
Postat av: cassandra

Vad är det som har hänt mellan dig och Danny? :-(

2011-01-06 @ 15:54:58
URL: http://elfmaaaan.blogg.se/
Postat av: jonte

säger som sara kram jonte

2011-01-06 @ 16:45:07
Postat av: Anonym

Du kommer att ångra de där med bilderna på Danny o.s.v. Hur kan man ta sönder dem? Nästa gång du träffar han och allt kanske är underbart igen så blir du ju jättelessen för vad du gjorde med bilderna. De är ju minnen lixom!

2011-01-07 @ 09:22:13
Postat av: matilda

Vad har han ljugit om? :o

2011-02-05 @ 00:11:35
URL: http://matildaperssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0