lovet ..

kände mig väldigt efter i bloggningen så slänger in ett kortfattat inlägg om mitt lov som har gått alldeles för snabbbbbt!

jag och erica fick huset för oss själva när hennes familj åkte till arvika. vi hade  massa skräcksfilmskvällar, kollade på "de okända ." - då blev klockan åtta,och så gick christer ut och skjöt sig.. anita."  , hängde på allum, skrev någonting och insåg att allting som hänt inte handlade om erik och danny utan snarare en annan idiuuti. host m host.. spenderade några dagar med tjejerna på mcdonalds i nordstan & firade nyår med massa annat trevligt folk hos erica.. sen har jag bott hos erica hela lovet typ och det har varigt lika awsome som vanligt! har även hunnigt träffa min syster malte och mattias några dagar och igår åkte jag och erica hem till marika och kollade på twilight,spelade anden i glaset och gjorde något annat frågespel..haha! åkte hem imorse  och nu har jag verkligen ingenting alls för mig dom dagarna som är kvar på lovet. så if you want to do something, i'm here waiting! haha!

puuuuuuss..


Kommentarer
Postat av: bella

låter mysigt :) du? jag saknar dig <3

2011-01-08 @ 01:23:54
Postat av: Ericaa

får jag se på hick bildernaa??

visst har vi haft de mysigt lov du och jag alfred ? :) (ja visst har vi de emil), även ifall jag va väldigt tacosugen här om dan HAHAHA! (a) LOVE YOU

2011-01-08 @ 20:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0