stockholm är den staden som är bäst att leva i

Gahhhhhh!!!!!! i'm going crazy!! no doubt, never again. så jävla lycklig att det inte finns ord för de!på riktigt verkligen!

skaaa skriva av mig lite av everything that happend :') ni får ett pris om ni orka läsa : P (en morot typ..)
men måste börja med att säga tack till världens bästa erica,li,emd&grönwall. har varit så sjukt underbart.älskar er!!!!!!!!!!!! (jag vet ine vad jag ska säga,mattesröst)


dygnade på natten till fredagen och drog in mot stockholm, väl framme där väntade något helt underbart!!! efter några timmar så mötte jag och Erica li och gick o käkade osv. gick omkring i fina sthlm och "njöt" (haha)över att vara "hemma." fan vad jag älskar stället. lovely. längtar till jag flyyyyyyyyttar....haha, drog till massa affärer, mötte även på daniel paris, jp, tim-joel och massa sånna där ni vet..?

haha gulligt ju! sen drog vi hem och somnade fort och var pigga o glada redan vid 8a  in the morning på lördagen! ;) började med tidig morgon på söder,  drog omkring lite överallt och hade det trevligt.. mötte även danlicia på tunnelbanan! JA SVÄR sååååå likt! haha (jag o danny,blandat you know?!) haha.mötte även karl-ola! jättesocial faktiskt!efter några timmar bestämde vi oss för att leka galna people och det slutade ju nästan lite roligt alltså. hahahaahaha,skrattar bara åt det nu. så fett fult! men men, senare ordnade sig de och jag blev på nååååågot bättre humör!
så underbar. hihi :') fick lite småryck på kvällen & det va helt okej de faktiskt. huhu, somnade inte allt för sent och sedaaaan var de upp tidigt på söndagen igen ;')

saucedosegerstedt&andreasson,aight ?;')loveya..Btw,vad är grejen med min och ericas händer..?


SÖNDAG 16/1 :') ♥
vaknade upp tidigt hos li "somvanligt" och gick omkring i fina stockholm :') efter ett tag dyker mr.segerstedt upp och ser oss! "men HEEEJ!! är ni här! :D men,mEN MEN har ni åkt från göteborg hiit? (nej,vi är hemma du vet),ååh,vad glad jag blir att se er, har saknat er..är allt bra? är de bra? hur är de? lägeet? åhh så skönt att höra." pratade i typ en kvart, sen skulle han åka o hämta upp sin pappa och laga köttfärsås och gå på museéum så hann inte stanna så länge... "men när åker ni hem till göteborg  dåå? jaha,imorgon..men då kanske vi hinner ses igen? var sover ni föresten? (AHAHAH)" osv.. sen han ba " men har ni pratat med matte om..än? ahaa, ja men..ni MÅSTE prata"hihi jätte söt, sen börja han prata i en ballong typ:) HAHAHAHAHHA oppsi,.... sen följde vi med till bilen och han visade siina smala gula skidor som låg där, han håller ju på med något sånt där nu..haha fint? typ ge upp artistkarriären?Fast nä.  han va jättegullig och erica blev en mucho glad tjej- älskar hur dom e mot varann. så fina så de finns inte :') i'm kinda sure you don't even want to know ;) hihi..

efter att vi hade sagt hejdå till honom så drog vi till skrapan ett tag. såg fina plancher där! huhuh.. gick omkring och utforskade (..för de har vi ju aldrig gjort förr ) södermalm ett tag till och en gubbe som jobbade på pressbyrån bjöd på deras bullar,varm chocklad osv. haha trevligt juue! efter ett tag så mötte vi danny, finns inte ord för hur fin han är!!!! " heeeeeej sötnos, är ni här?" (nej) haha.. sen kom li springands & en ramlande erica haha  hade massa grejer ett snacka om i med att det var en månad sen vi sågs senast,och som ni vet har de varigt lite struligt, hihi.stog o snacka typ en halv timma under en tunnel? (regna ju så.haha!!) men sen så bestämde vi oss för att ta en promenad tillsammans omkring de superfiina söder! " ni är så starka tjejer,ni klarar allt, jag lovar så himla fina, ni vet ju var ni står. " höll på o ramla fram och tillbaka o skrattade omkring på gatorna. danny kände typ varenda än och vi hälsade också på dom,de tyckte han va kul hahaha.. " men alltså, om jag tillexempel säger att jag åt en äcklig glass....då." (HAHA BLEV BARA TVUNGEN O LÄGGA UT LITE AV EXEMPLET, han e så jävla söt hahaha!) " men det är ju en jättefin anledning. ellerhur? ;)"haha danny så söt gick omkring o höll mig i handen hela tiden o vi hade de supermysigt, erica o jag dog åt skratt åt allting & li var också supersöt me sina komentarer,haha <3.  " frölunda,haha ni såg så mysiga ut, hade eran egna lilla myshörna där ju, så sötaa o vi glömmer de som hände där..!" ehm typ.. "jaaa,de va ju då du "PRATADE I TELEFON".. - vadå "pratade" ? haha,jaa..PRATADE när ni skulle gå..! "-NEJ DET VAR ULF FRÅN tv4production som ringde. - UUUPS.. *dör av garv* hahaha.. var så halkigt så kommer en gubbe o ska över vägen med en sån där stol utan sits ni vet..? o vi börjar dö av skratt o danny tycker jättesynd om han medan han försöker låta bli att skratta. "de är ju röövhaalt!!  som i rövläggarvägen. " (var ligger rör/vläggarvägen?) haha..  påminde så jävla mkt om pensionärsjävlar så ah hahaha! sen massa snack om något jag faktiskt inte tänker skriva ut men som lättnade upp allting, och han garva till och med när han berättade de.. " seriöst,ni har vell sätt att jag säger grejer, blabla"  men alltså, funderar på..logginlägg,facebook" (massa grejer om de)" NEEJ danny, du ska inte va inblandad,nej de behöver du iiiiiiinte!seriöst, blabla massa grejer..HAHA undra hur länge vi pratade om allt de där egentligen? så skönt att en gång för alla bara kunna lämna de brevid liksom. allt har varigt så omoget på senaste. har släppt de helt nu o finns inget mer me de där o göra liksom. that's the way it is...! sen skulle saucedosar som vanligt knäppa finrarna och ja, jag har blivigt jävligt mkt bättre,men danny insåg att han lärt mig fel ? : ( , fattar inte hur ljudet ska komma ifån hålet eler ja,men de går bra.de går framåt ..  hahaha.. one day i'll show him! jaja,  vi gick omkring ett bra tag,stannade,gick,stannade. ja ni fattar och blev hungriga så vi bestämde oss för donken o släppte av danny hemma så fixa han sin egna mat. " jag ska INTE göra köttfärsås,som erik gör till sin farsa." ( K... HAHA ) pussaokramaohejjaodåaa, "ta hand om dom i shtlm nu," hahahah söte.. give me five'ade på massa knas grejer och sa sedan hejdå. världens mysigaste alltså! kändes så jävla skönt att de inte fanns ord för det..

mina finaste babes..im nothing,nothing without you. you make me whole guys : 'D (nilsar typ)

SAUCEDOPOOOOOOOOWEHH

(vet att ja ser typ gråtfärdig ut på bilden,var så jävla rörd,alltså orden träffa rakt in i hjärtat på ett sätt bara danny kan nå, precis som me hans sångröst också. gaaaash va bra han e.. "dom förstår inte-dom vill inte förstå,dom vill inte insé de.." sluta gå omkring o påstå saker som ni önskar att de vore. gäller me hela emd,i(nte ba danny föresten. alltså fick verkligen jättemycke tårar när han pratade, så himla fin. & erica fick också det,alltså gad seriöst... utan danny ingen felicia så är de fan bara!)

påväg ifrån dannys placeeee så mötte vi mattias också. han blev jättechockad att vi var där,men sjukt glad,haha så söt.. "Förlåt,seriöst jag skulle ALDRIG,ALDRIG säga något sånt om er. ni vet att jag tycker om er" alltså.ni vet hur de är.." (danny berättade även lite om matte,o förklarade allting,så vi visste äntligen hur matte menade med allt & ja det var inte han,de va andra : P fun.. ) o matte förklarade sig verkligen om allting,gud!  stog och snackade om allt möjligt, allt från hur han lärde känna danny, " ja vet inte om ni va me den gången,ni va typ 13, i lidingö, så.. blablabal)hahahaha söt? berätta hur mkt som hellllllst! till cattis jorden runt resa, till hur han firade nyår, fick se jättemånga söta bilder på matte & estelle tillsammans, första gången estelle flög, nyvaken matte,hans bror.. "är vi lika?" (nej..så är dom de ;PppPP) tov även upp en bild på sitt o cattis pepparkakshus, o visa att de va jättefint!! " har ni sett detta? (ja du vet,vi har vart inne på din iphone förr...) " danny o va också här men de åt upp sitt innan de va klart,hehee men vårat blev fint!" massa sjukt kul!! berättade även hur han fick de där smeknamnet från roomsurvice, och höll på o dö, " Men vaah?kallar erik o danny mig för köttnacke ?:( -neej.. hahaha.. va kallar dom dig ? :D dom kallar mig mattias...och matte. och.. *skrattar* hahaha,vadå?.. malte! hahaha... berättade om min syster som fått en bebi som heter malte o han tyckte de va jätte kul o charmigt.. haahaha söt. vi tog lite picturess... fint,hahaha.


"innan vägde jag typ ** och nu väger ja ju runt *',.. hahahaha alltså god knaas!
eftersom vi aldrig hann till mcdonalds och fortfarande var superhungriga så bestämde vi oss för att gå iväg istället.. så blev även en promenad på söder med matte! jag halkade o ramla "åååh,nej gick de bra? klarade du dig?" - nej ja dog du vet haha knas. snackade lite om hans karriär och om emd också, och om va som kommer hända..  är de där gamla staaan? - "nej,de där är söder,men ja.de är dyrt att ha bil."hahahahhaha.. "men hur går de i skolan nu då? kämpa ordentligt nu,jag vet att ni klarar det! hoppas de går lättare nu iallafall...." vi började snacka om hur de kommer bli om några år,han tror att vi kommer tycka han e en gammal gubbe för han är redan 30, o snart ska dom va ett dansband o stå o sjunga hawaana (?)något sådant. hahahaa!  o mattes mananger har allvarliga problem..stackarn : ( .. efter ett tag hittade vi någon libanesisk (?) resturang som tydligen danny hade tipsat om. bredvid den låg en sushiresturang, o matte älskar sushi tack vare danny så han ringer o frågar om den är bra. " är den bra? intee? okej då tar ja den andra..." (KATT!!!!)  ja,dom är här bredvid mig- dannyy häääälsar!,balbalblabla. dom la på och vi såg ett par med en barnvagn, o plötsligt ramlar snö från huset ner på vagnen. ja blev skiträdd o när ja berätta för matte va som hände så va han så söt " MEN GUUD NEJ,tänk om de hade varigt estelle" hahah.. hon är verkligen hans allt :') sedan sjung han lite olika låtar som dom kommer att släppa nästa år eller hur det nu blir. så jävla bra. lägger in ett litet klipp som ja beskärde,man hör typ ingenting,men vilken låt de e hör man iaf ;) hihi  underbart!;
blev helt tårögd, han är så grym hur fan kunde jag påstå något annat? when the anger takes over,lr va säger man ? i vilket fall som helst, hans röst ger en rysningar, han är så jävla bra, så fin människa också!! haha ... fina mattias! sen fanns de ingen god mat enligt oss där så vi sa att vi föredrog subway istället, men han var fast besluten på den där maten och då fick han äta själv : P så vi kramades hejdå efter över 50 minuter tillsammans och sen  efteråt gick vi till subway o käkade ngn macka, orkade typ ignenting o var så jävla glad och lycklig över allt dom berättade.. och allt dom gjorde, så sjukt underbara att de inte finns ord för de!!


måndagen spenderades på centralstationen/plattan,och allt runt där om med erica

(vi gilla stockholm?nejnej,inte alls..om 2 år BOR vi där!)

tills marika smsade något om grammisgalan så vi tänkte se om vi hittade den.. plötsligt ser jag karl-ola och nästa sekund kommer erik springandes"MEN HEEJ HAR DU TAGIT FLYGET FRÅN GÖTEBORG HIT,NUU????! :'D blabla massa snack och fina grejer. folk som säger att han har förändrats, vet ingenting. han är den han alltid har varigt, så himla fin finns inte ord för det! pratade massa & sen skulle han in o fixa biljett osv,men han lovade att komma tillbaka! hihi. under tiden vi väntade mötte vi på ninath, sibel, anders fernette (JOHANSSON,nivet min idol 2003 typ? HAHAHA, erik hassle,eric saade,erik gadd, "reboundtjejen", sassa,linda prischard (?), han från sommaren med göran, donkey boy,carola,jay smith,minnah,calle kristiansson,prästerna(hahah),nils, göken och massa roliga folk!

GAHHHHUUUUUUUNDERBAR!!!!♥

(klaga INTE på att han har smink,grammisgala...hallå?)

när galan hade hållt på nån halvtimme kommer grönis ut o hämtar oss,o fixar en "liten grej"  ;) . hinner dock inte vara där länge för vi ska med tåget hem så vi drar därifrån och tro mig - är världens lyckligaste efter dessa dagar... erik,matte danny och grönwall! can't fucking be better. kan lika väl dö nu,så dör ja lycklig,eller va brukar man säga ..? och i stockholm också,världens bästa stad!! true is it..♥

hemresan var knas & en som förmodligen är stor i danmark(?) satt och sjung o skratta med oss under hela resan, han var så sjukt fetting grym alltså, sen såg han ut att kunna vara dannys bror med,gud va vi garva haha : P . and now i'm back in göteborg.... kult! not. jaja det har varigt så sjukt amazing och när livet erbjuder en dröm som överträffar alla förväntningar så kan man inte sörja när det tar slut. tack alla för det här underbaraste dagarna. LOVE LOVE,SO MUUCH LOVE. / feliciasaucedo♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kul att du träffade dom :D

Fina bilder(:

2011-01-18 @ 14:07:52
URL: http://hannnaaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHA KNAS! fick asmånga skratt och åååh du ska bara veta hur glad jag är för din skull, du är så jävla värd det här, DU om någon! <3 ÄLSKAR ATT DU MÅR BRA!



så sjukt söta bilder också och är glad att du äntligen fick träffa din man calle igen hihi! (grönis) miss that time :(



ps. kram jonte

2011-01-18 @ 14:12:06
Postat av: Anna

aaw så söööta! asså jag flyttar till sthlm med dig och erica! hhaahaha :$.. asså åååh förstår att du är världens lyckligaste! ♥

2011-01-18 @ 14:15:53
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/
Postat av: marika

ååååååh blev tårögd när jag läste all text, är så glad för din skull <3 , är så glad för att ni fick träffa dom & prata med dom om allt, och fick veta hur allting verkligen är , jättefina bilder .<3

2011-01-18 @ 14:51:57
URL: http://myliiifeasmarika.blogg.se/
Postat av: Annelie

Åh, fyfan va härligt felicia, är så galet glad för din skull cheyen <3

Du måste berätta mer för mej sen ;) <3

2011-01-18 @ 15:08:29
URL: http://schitzophreenia.blogg.se/
Postat av: saraaa

awwwww, så jävla glad för din skull hjärtat! pusssswsss

2011-01-18 @ 15:17:30
URL: http://onesaara.blogg.se/
Postat av: rebecca

Fy vad läskigt, tänkte fråga dig för några dagar sen om du var i stockholm! haha, låter som du haft det jättebra iallafall. happy for you :)

2011-01-18 @ 15:50:46
URL: http://rebeccafornstedt.blogg.se/
Postat av: amelie

ja ska få en morot :D hahah

men ååååh va glad jag är för eran skull!!! :')

så happy!

ily <3

2011-01-18 @ 17:15:32
URL: http://ameliesamuelsson.blogg.se/
Postat av: Josefin Borgman

Haha, aw, man kan inte läsa detta utan ett stort smile i hela huvudet! Ni måste ju vara skitglada! Man blir fett avundsjuk, men ändå jätteglad för eran skull!!!

Ååh, det var så längesedan jag såg Erik på riktigt, jag vill träffa han snart igen ): och stockholm! Dit måste jag snart!



Du verkar så otroligt stark.. jag har sagt det förut men jag säger det igen; det är inte många tjejer som får umgås med sina idoler som om dom var vänner! Är så himla glad för din skull!!!(:

2011-01-18 @ 20:12:02
URL: http://itsthemusic.blogg.se/
Postat av: bruce-lee :D

bästa helgen på länge, och jag är väldigt glad att du fick träffa e.g med! älskar er. <3

2011-01-18 @ 22:46:12
URL: http://lislife.blogg.se/
Postat av: Emilia

jag läser din blogg ganska ofta för att den är intressant och så men mest för att Danny, Mattias och Erik är med så mycket. Är verkligen så sjukt avis på dig för att du blivit så bra kompis med dom alla tre. Hur kom det sig ? läste i ett inlägg att du träffade Danny på Bingolotto -07 men hur visste han att du var där och så? Och hur höll ni kontakten och blev så bra vänner ?

Sen har jag läst i några inlägg om Mattias och att han sagt saker, men att det verkar ha löst sig nu ;), men vad var det som hände ? Förlåt för mina frågot, men är vill verkligen veta o är jätta nyfiken. kram til dig, du verkar vara en jätte stark tjej.

2011-01-19 @ 17:53:34
Postat av: Sarah

PhYI, Erik Hassle is miiine! xD (A) 3

2011-01-22 @ 17:28:32
URL: http://sheslikehet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0