svar...


svar: klart jag ångrar mig ?! gjorde jag direkt när dom gick sönder, men jag ångrar inte att jag tog ner dom för klarade inte äns av att kolla på dom, och sen ska jag säga en till sak. det är ALLTID underbart att träffa danny, och det har inte med saken att göra. han är världens underbaraste och bästa när jag träffar han & du anar inte! MEN det kanske är därför jag tog bort dom?! att de är en grej när man träffar en person,sen får man höra annat av någon annan ?!. ångrar dock att jag äns tänkte tanken att han sagt grejer osv men men, jag var ledsen,sur ,besviken sårad och riktigt förbannad och just då kändes de skönt och rätt att göra som jag gjorde. 

vet inte om någonting kan bli som förr igen, men jag vet att jag inte önskar något mer än vad jag önskar det
en kille som han vill man inte förlora. det går inte,never.

Kommentarer
Postat av: jonte

ni är jättefina tillsammans det kommer att vara bra jag lovar du kan lita på mig kram jonte

2011-01-08 @ 01:22:06
Postat av: Emma

Naaw , man kan inget annat än att älska denna killen asså :) <3

2011-01-10 @ 04:42:51
Postat av: Emma

Naaw , man kan inget annat än att älska denna killen :)<3

2011-01-10 @ 04:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0