Ni förstår inte nu,ni är fortfarande blinda.

jag har låtit mig själv gå vilse i andras liv,jag gav hela mitt liv till de som inte gav allt tillbaka. jag är tacksam för den tiden, den har gjort mig till en starkare människa och fått mig att insé nu. Jag fick underbara vännerr & minnesvärda kvällar som alltid kommer leva inuti mig. jag byggde upp mig själv i det, och de kommer alltid vara en del av mitt liv,men inte hela mitt liv. De ledde mig också till en ljus framtid, jag har aldrig känt såhär..Ibland är det bra att gå vidare och att insé att framtiden erbjuder något finare.
jag är så tacksam för allt att det inte finns ord för det. Jag orkar inte äns förklara, men folk har väll börjat förstå mer och mer. den här bloggen är ignenting för mig längre. Den är bara pinsam och inte alls den felicia jag egentligen är. Sen väcker den också minnen som gör ont att veta att är över. och den är inte mitt sätt att vara på. Jag har aldrig velat skryta,bara delat med mig. men allt ser så fel ut. och jag har inte äns skrivit ut mycket igemförelse med allt som jag faktiskt hade kunnat. jag vill inte va en del av några fans eller något liknande längre. jag är Felicia och ingen annan. inte "danny fanet" eller något annat. jag är inte den personen som tkr att en känd person är mer värd än en okänd,har jag aldrig tyckt heller. Orkar itne förklara nu, men har iaf funnit tillbaks till mig själv nu o jag är felicia & Här är en ärlig och ny chans att lära känna mig som den jag är.... ni som kanske fått fel uppfattning kanske ändrar er nu. vad vet jag !? Trevlig läsning ialf, och tack för tiden på den här bloggen!
www.feliciaslocation.blogg.se
www.feliciaslocation.blogg.se
www.feliciaslocation.blogg.se
www.feliciaslocation.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0