k00l grej

http://en.akinator.com/
Sidan är helt sinnes.  som ALLA vet har jag två förebilder. Danny och Hilary duff.  Så först tänkte jag på Danny medan jag svarade på frågor, och självklart kommer de upp en bild på danny? så sjukt, och sen körde jag igen och tänkte på hilary duff. jag ba " nejmen.. den kommer inte kunna det.." o sen ba kommer de upp en bild på henne med? HELT scary. seriöst. hahaa omg! testa själva,och sen får ni gärna säga vilken skådespelare/artist ni tänkte på och om det funkade! Tänk på att inte ta allt för B .. ganska kända måste dom ju vara;) 

Och ja, kanske ska förklara vad man ska göra : Simpelt! Man ska tänka på en kändis, och sedan svara på frågorna som kommer upp. tillslut så kommer rätt svar fram och man ba ;O. haha okej. vet att den frågar ut så inte så konstigt men ändå läskigt att dne vet ;S jaja! HAHA testa själva :D
uppdate; testa även grönwall nyss & edward cullen,bella swan,matte ja ALLA...alltså herregud! FATTAR INTE HUR DEN VET :'( *efterbliven*
OKEJ.. testade igen.
ALLTSÅ, den har ALDRIG fel?!?!?!? scary grej.så ja, ni MÅSTE testa.

Kommentarer
Postat av: Emma :)

oj, läskigt :o

det funkade !!

2011-06-20 @ 10:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0