lite uppdajt

Hejhej! Blev typ fyra timmas sömn inatt,och vid 9 tiden kom min syster och sötaste Malte hit.. hihi myspys. Vi ska snart fira min bror som fyllde år för några veckor sedan. Sen efter det bär det av in till Liseberg med jessica@Ericsaade. Fett och se hur han lyckats eller misslyckats(vilket jag dock inte tror) med sin turné då va.grymt!! Och nej jag ska inte till Laholm,käre ni så ni behöver inte dampa över.Hoppas dock ni får en grym spelning,vilket jag inte tvekar en sekund på. Heheh.  Nu är det inte långt kvar till älskade Jedward kommer till Sverige. så sjukt taggad så det finns inte. . . 

På tal om dom var de lite kul igår, haha.  jag ba berätta till dom på twitter att jag hade råkat säga " I want my own jedward" när jag skulle säga "vampire" när jag och jessica kollade på twilight här om dagen,och tyckte dom passade bra som vampyrer & ja, haha så söta 
JAJAA. nu ska jag duscha oså, hörs senare elr ngt! PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0