svar på era frågor

Hur ser en perfekt dag ut för dig ?
vad använder du för hårprodukter?
bästa minnet du har?
om du fick ta tillbaka en sommar,vilken hade de varit, och just varför den?
vad lyssnar du på för musik?
Bästa minnet nu på den senaste tiden ?
Värsta minnet nu på den senaste tiden ?
vad är din favorit rätt och dryck?
hur ser du på din framtid ? :)
puss och kram , I MISS YOU <3
har du svårt för att bli kär?
vad faller du för hos killar? (är nämligen intresserad av dig,faktiskt.)
Har du någon pojkvän?
-h
Vem är din bästa vän? Jag hör bara namnet Erica hela tiden.
- h
Vad gör du på din fritid?
- h
PS: gillar din blogg. :)
- h
om du fick en dag, då allt du ville gick i uppfyllelse, vad skulle det vara då?
- h
tror du på gud ? om inte, varför gör du inte det?
- h
vad längtar du tillbaka till ?
- h
bästa minnet ?
- h
hur är en perfekt dag för dig ?
- h
vad gör dig på dåligt humör ?
- h
du är grymt saknad, visste du det ? <3
- h
säg en dröm du vill uppleva innan du dör.
- h
vad är det bästa som hänt dig inom alla tillfällen du har träffat danny?
- h
Hur har du råd att åka runt över allt för att se artister som spelar i olika städer?(:
- h
Och hur gjorde du för att komma ''nära'' tex EMD och Erik Grönwall?
- h
vem är din bästa vän och varför?
- h
hur många gånger har du träffat E.M.D.?
- h
kan du ladda upp alla bilder du har med dem och skriva var och när det va?
- h
hur många gånger har du träffat danny sammarlagt? :D
Vad är det bästa med konserter?
Vad är det bästa med Danny? Grönwall?
Vad är det bästa med mig? ^
vad saknar du i ditt liv?
om du fick välja på att aldrig mera äta godis eller aldrig mera äta mat, vad skulle du valt?
favoritämne i skolan? hört att du ÄLSKAR skolan! :)
vad har du för planer nu i sommar?
vad har du för planer i framtiden?
När började du att åka runt till signeringar och konserter?
Hur lång är du ?
vilka bloggar läser du?
vilken är den bästa tiden i ditt liv?
vad andvänder du för smink?
vad är det som får dig att tka om danny så mycke som du gör?
hur har du lärt dig att skriva så bra texter?
vad andvänder du för smycken?
* varför gillar du danny så mke :')
* erkänn du älskar att jag börjat typ gilla danny o emd asmke .. :$
* nu när jag har fritidskort, vill du träffa mig mke då ? :D
* vad är det bästa med mig?
* ditt första intryck av mig, förutom att jag va asgalen (A)
* det bästa med att läsa distans?
Vad andvänder du för parfym?
Vad andvänder du för schampo?
Vad andvänder du för hårprodukter?
Vad andvänder du för hudprodukter?
antar att det säkert är en hel del som missat att jag äns hade frågestund. eftersom jag bara hade den en dag,men jaja. de kommer fler chanser för er peeps. här är svaren på dom FLESTA av frågorna som trillade in ..

Hur ser en perfekt dag ut för dig ?
- en Perfekt dag börjar med att jag vaknar tidigt, utan att vara trött, och att sedan åka iväg till någon annan stad och träffa massa fina kompisar samt. Danny & killarna.  ( Sen finns det såklart andra perfekta dagar ,men gav ett exempel! ) 

bästa minnet du har?
- Det är sjukt svårt att välja ett minne. Har massa underbara minnen! 

om du fick ta tillbaka en sommar,vilken hade de varit, och just varför den?
- 2009. För att det var den bästa sommaren i mitt liv!  & det kan inget ändra på. Hittade mig själv den sommaren,på riktigt alltså. 

vad lyssnar du på för musik?
- oj! Jag lyssnar på de mesta. Men helst ska de vara sån musik som jag kan sjunga till, typ rix FM musik, och sådant. Har egentligen en väldigt blandad musikstil faktiskt!

Bästa minnet nu på den senaste tiden ?
- på senaste tiden. då kan man ju säga i måndags! JÄVLAR vilket minne. ♥

vad är din favorit rätt och dryck?
- Favoriträtt,  är pannkaka (a) och dryck cola såklart!
hur ser du på din framtid ? :)
- om jag visste de vore det enkelt, men man kan ju alltid drömma , och då ser min närmsta framtid ut att leva i stockholm ,och om man kollar längre fram usa kanske : ' ) 

puss och kram , I MISS YOU <3 - Miss you to. <3 

har du svårt för att bli kär?
- ja de har jag.

vad faller du för hos killar? (är nämligen intresserad av dig,faktiskt.)
Trevligt!1! jag vet inte riktigt. give me your best shot :')

Har du någon pojkvän?
- nej det har jag inte

Vem är din bästa vän? Jag hör bara namnet Erica hela tiden.
- haha du hör vad du vill höra ;) Nej men, har några få som jag är väldigt nära men tycker om att umgås med alla vännor! Livet är för kort för att ägna sig åt "du e min bästis,nä du.." osv haha..

Vad gör du på din fritid?
- jadu, jag har inget annat än fritid? Haha, jag är väl mest med kompisar, träffar grabbarna och går på konserter osv. life is good sometimes

PS: gillar din blogg. :)
- thaaaaaaaaanks!

om du fick en dag, då allt du ville gick i uppfyllelse, vad skulle det vara då?
- vilken fråga!!!! Hmm. svårt! Skulle stå längst fram på en michael jackson konsert, träffa honom efteråt och få den drömmen uppfyld som tyvärr är omöjligt,. haha!

tror du på gud ? om inte, varför gör du inte det?
- jag tror på högre makter, alltså. jag tror att det finns något mer än bara "människor" och saker som "vi kan se" eller vad man ska säga. om jag tänker "vad är gud för mig" så är det liksom, en stark kraft och energi av kärlek, och om man "ber " till den och "tror" på den så känns det som att saker kan hända, troligare. HAHA låter sjukt men så är de.

vad längtar du tillbaka till ?
- man kan inte längta tillbaka- man kan bara gå framåt. jag längtar tills jag kan känna mig helt fri.

bästa minnet ?
- masssssa bra minnen! kan inte välja ett.

vad gör dig på dåligt humör ?
- När man har bestämt något, och någon plötsligt ändrar sig, eller förändringar i huvudtaget. jag hatar det. Sen blir jag på dåligt humör när jag inte får som jag vill. (a)

du är grymt saknad, visste du det ? <3
- det är du också.< <3

vad är det bästa som hänt dig inom alla tillfällen du har träffat danny?
- de bästa som hänt, är väldigt mkt o många gånger, och det är de jag varken kan eller vill skriva ut. :')

Hur har du råd att åka runt över allt för att se artister som spelar i olika städer?(:
- Det är inte så att jag åker efter alla artister. EMD är dom ända som jag åker och ser i olika städer, och sen självklart grönis om han skulle haft något. Och jag sparar. Andvänder mina pengar till det som gör mig glad liksom.

Och hur gjorde du för att komma ''nära'' tex EMD och Erik Grönwall?
- De är ingenting jag gör utan alltså, Erik matte dann eller grönwall är ju precis som vilken annan människa som helst. Träffar man en människa mycket, så får man ju självkalrt en relation till den. sen klickar de me vissa o andra inte, o båda danny o grönwall e väldigt lika mig själv som person och därför har jag kommit "närmre " dom.

vem är din bästa vän och varför?
- jonte för han är alltid där för mig kram

hur många gånger har du träffat E.M.D.?
- har inte räknat! Antar att de är väldigt många gånger, ;)

kan du ladda upp alla bilder du har med dem och skriva var och när det va?
- ärligt talat har jag inte kvar alla bilder. långt ifrån alla! Har inte äns alla bilder från i år på mig o dom. Har någon från vårturnén bara. Men ni kan ju kika bak i bloggen så ser ni från dom senaste åren iallafall.. ;) Fick en ny data förra året, så alla bilder innan dess e borta o begravda nånstans </3

hur många gånger har du träffat danny sammarlagt? :D
- mer än 50 mindre än 100.

Vad är det bästa med konserter?
- De är sjukt olika från konsert till konsert. De bästa är att man bara lever livet. och att inget annat än nuet existerar. De spelar ingen roll vem man är, när man står där så är man bara fri. älskar edn känslan.

Vad är det bästa med Danny? Grönwall?
- De bästa med danny är att han har allt. Aristmässig med sången,dansen, osv. han har världens finaste personlighet, han får mig alltid att må bra och han hjälper mig i svåra lägen, Han kan alltid sätta ett leénde på mina läppar, och utan han har jag ingen aning om vem jag skulle vara. De bästa med Grönwall är att han är så jävla grym på sin grej. världens grymmaste röst och en personlighet som ba får en att lysa upp. väldigt galen precis som mig själv ;)!

Vad är det bästa med mig? ^
- Annelie. De bästa me dig är att du är dig själv. all in! Du är en grymt snäll tjej,o har samma musik stil som mig själv. älskar att du alltid förstår en! ja en grym tjej helt enkelt! PUSS

vad saknar du i ditt liv?
-Man ska inte tänka så. De finns alltid saker man kommer vilja ha, eller som man önskar att man hade,men va hjälper det? tänker istället på va jag har i mitt liv och just nu känns de inte som de är ngt spec jag behöver. 

om du fick välja på att aldrig mera äta godis eller aldrig mera äta mat, vad skulle du valt?
- hahahaha sjukt,men aldrig mer äta mat,för de äter jag ändå aldrig typ ;ppPp.

favoritämne i skolan? hört att du ÄLSKAR skolan! :)
- skola ffs!! bästa ämnet !? finns inget bra.

vad har du för planer nu i sommar?
- I Sommar ska ja bara leva livet o försöka hitta på så mycke saker som möjligt. får se var pengarna leder mig ;)

vad har du för planer i framtiden?
- Som ja sa lite längre upp, så vill ja flytta till sthlm men de e typ allt jag vet.

Är du dannys syster?
- hahah ne

När började du att åka runt till signeringar och konserter?
- Har alltid varit grymt intresserad av musik,så så fort det var en signering eller en liten konsert när jag var liten så gick jag på den. Men de var mest i min hemstad då. Sen när danny kom in i bilden började jag åka några mil osv, runt 07 o sen runt 08 så började jag väll åka på riktigt runt om södra sverige osv, ännu mer 2009, o helt galet mkt 2010. haha.

Hur lång är du ?
- 1.63 cm

Vill du ha barn?
- De vet jag inte än på flera år, men jag har ju min systers lilla bebis malte haha : )

vilka bloggar läser du?
- Mina kompisars bloggar, några "storbloggar" men inte kenzas.


vilken är den bästa tiden i ditt liv?
- De finns ingen tid som är bäst, de är mer dagar. o de kan va fem dagar ett år och 10 ett annat osv. därför kan jag inte säga en bestämd tid och plats liksom ;)

vad andvänder du för smink?
- Nu kör jag faktiskt bara på mascara och leppglans. Fondation kan hända. 

vad är det som får dig att tka om danny så mycke som du gör?
- Hade han inte varit som han är mot mig hade jag ju självklart inte tyckt om han SÅHÄR mycket. Han är väldigt speciell. Kan inte förklara men så är de. grym människa,

hur har du lärt dig att skriva så bra texter?
- tkr inte ja skiriver bra men tack så mkt!!!!! skriver från hjärtat, o när de talar kanske de blir bra ibland då : )

vad andvänder du för smycken?
- halsband,armband,örhängen och ibland ringar .. 

* varför gillar du danny så mke :')
- För att han är den han är! 

* erkänn du älskar att jag börjat typ gilla danny o emd asmke .. :$
- Haha, ja älskar att dom har lyckats nå ut med sin musik till ännu fler människor ja & ett plus e att du e en av dom! :')

* nu när jag har fritidskort, vill du träffa mig mke då ? :D
- vill och vill.....SKA. haha! klart jag vill 

* vad är det bästa med mig?
- att du är så fantastic frieeeend! :DDDD 

* ditt första intryck av mig, förutom att jag va asgalen (A)
- första intrycket va ju att ja ba "nooo små  fjortisar som e kär i erik " HAHA typ..

* det bästa med att läsa distans?
- Att man lägger upp sitt eget schema. Och att man inte känner sig stressad utan gör saker i sin egna takt. 

Vad andvänder du för parfym?
- Christina augleras, hypnoze & en från ullared som luktar vanlij kokos, MUMSI.

Vad andvänder du för schampo?
- bobbys oftast . 

Vad andvänder du för hårprodukter?
- bobby hårspray e väll allt ja kör in i håret haha ;)

har du och danny nån gång pussat på varandra :O ?
- hahaha men jaaa . puss puss på dig också tönt :)
är du kär i danny? 
-
Nej det är jag verkligen inte.

Vilka datum ska du se danny på konserterna? 
-
Borås & Uddevalla vet jag iaf säkert. sen får vi se om de blir fler.

varför går inte du i skolan? 
-
jag läser gymnasiet på distans och jag har valt det för att det passar mig mycekt bättre.

kan inte du börja videoblogga?
- jo jag ska börja prata med mig själv framför kameran..HAHA nej men.. kanske. ;|

hur mår du egentligen? 
-
ena minuten upp andra ner . försök att inte tänka så går allt bra ;)

vad tycker du om liseberg?
- älskar liseberg! stämningen där är härlig och allt och ja. men har "växt upp" (läs ner) från att åka karuseller.

har du guldpass?
- nej o klarar mig för vågar knappt åka något längre. blivit en riktig fegis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0