de enda beviset som jag har,är den tomheten du lämnade kvar

Erica och jag har ju bott i min morbrors lägenhet sen i tisdas, ska bo här en månad frammåt medan han är och chillar omkring i thailand. Egentligen är jag väll rätt avundsjuk,men ska inte klaga på att vi bor nära stan i en lägenhet helt för oss själva. man ba :Y. vi har köpt mat och varigt duktiga...eller? haha,jodå! ni vill inte veta hur mycket  cola vi har köpt,och hur mycket  vi sen kommer köpa.. uppsi..

vill komma bort någonstans, visst är det skönt att vara i denna lägenheten men sen?jag behöver det verkligen .  kmr ju vara två veckor här själv med,för erica fick ba två veckor, kul. ensamhet,precis vad jag behöver. på tal om ironi, så avslutar jag det här inlägget med en glad liten felicia i stockholm. man ba ta mig tillbaka.
godnatt.   ♥ " 



Kommentarer
Postat av: Anonym

asså varför fick hon baa 2 veckor för då?? :(

2011-03-24 @ 13:24:16
Postat av: rebecca

jag kan komma :o så drar vi på jb HAHAHAHA

2011-03-24 @ 17:54:08
URL: http://rebeccafornstedt.blogg.se/
Postat av: saraa

awwwwww, fyfasen vad söt du är! :'D

2011-03-24 @ 18:49:12
URL: http://onesaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0